2013/03/25

MASECZKI W KOLORACH TĘCZY, AVON




Od jakiegoś czasu stałam się kolekcjonerką wszelkich maseczek Avon - linia SPA. Pierwszą maseczką jaką zakupiłam była maseczka błotna z minerałami z Morza Martwego. Produkt spełnił moje oczekiwania, więc postanowiłam nabyć kolejne maski z tej serii. Obecnie posiadam 6 różnych maseczek :) W regularnej cenie kosztują dość sporo, ale często zdarzają się korzystne promocje np. 9,99 zł / sztuka. Wszystkie produkty mają pojemność 75 ml i są bardzo wydajne. Niektóre maseczki zagoszczą w mojej łazience na dłużej. Które? Zapraszam do krótkiej recenzji.


1. Odżywcza maseczka do twarzy masłem shea
Sposób użycia:
Nałożyć cienką warstwę na twarz, po 10 minutach zmyć wodą lub usunąć wilgotnym ręcznikiem.
Stosować 1 - 2 razy w tygodniu.
Moja opinia: 
Po zmyciu maseczki skóra jest odżywiona i gładka, aczkolwiek nie ma jakiś powalających efektów.
Liczba zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
Czy zakupie ten produkt ponownie: NIE WIEM

2. Maseczka głęboko oczyszczająca pory Tajski Kwiat Lotosu
Sposób użycia: 
Nałożyć cienką warstwę maseczki na twarz, omijając okolice ust i oczu. Pozostawić na około 5 minut - następnie spłukać.
Moja opinia: 
Bardzo dobry produkt. Zapach lotosu, kokosu - cudo! Po zmyciu moja skóra jest odświeżona, gładka, oczyszczona i miła w dotyku.
Liczba zużytych opakowań: w trakcie drugiego
Czy zakupie ten produkt ponownie: TAK

3. Maseczka do twarzy z glinką z Tureckiej Łaźni Termalnej
Sposób użycia: 
Nałożyć cienką warstwę maseczki na twarz, omijając okolice ust i oczu. Pozostawić na około 5 minut do czasu, gdy kolor maseczki zmieni się na różowy. Gdy maseczka zaschnie, dokładnie spłukać.
Moja opinia:
Idealna. Ma fantastyczny zapach. Po umyciu skóra twarzy jest gładka, nawilżona, oczyszczona. Wygląda na bardziej promienną.
Liczba zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
Czy zakupie ten produkt ponownie: TAK

4. Wygładzająca maseczka do twarzy "peel off"
 Opinia producenta: 
Formuła "peel off"oczyszcza cerę nadając twarzy świeższy, ładny wygląd.
Moja opinia:
Uwielbiam. Przy ściąganiu tej maseczki trzeba uważać, gdyż zrywanie jej może być odrobinę bolesne. Moja skóra jest po niej lekko wygładzona, matowa i oczyszczona.
Liczba zużytych opakowań: w trakcie trzeciego
Czy zakupie ten produkt ponownie: TAK

5. Maseczka błotna do twarzy z minerałami z Morza Martwego
Opinia producenta: 
Absorbuje sebum i sprawia, że pory twarzy są mniej widoczne. Nadaje skórze miękkość, gładkość i promienność.
Moja opinia:
Moja ulubiona. Idealna do mojej cery mieszanej. Twarz się po niej tak się nie świeci. Bardzo dobrze oczyszcza i nie podrażnia. Zmniejsza występowanie pryszczy. Wągry stają się mniej widoczne.
Liczba zużytych opakowań: w trakcie czwartego
Czy zakupie ten produkt ponownie: TAK

6. Śródziemnomorska nawilżająca maseczka do twarzy
Opinia producenta:
Przywraca skórze odpowiedni poziom nawilżenia, doskonale ją odświeża i nadaje aksamitną miękkość.
Moja opinia:
Szału nie ma. Lekko nawilża skórę. Jedyna maska planet spa, która mnie nie zachwyciła.
Liczba zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
Czy zakupie ten produkt ponownie: NIE

Pamiętajcie o dokładnym oczyszczeniu twarzy przed nałożeniem maseczki. Warto zrobić delikatny peeling, który usunie martwy naskórek i przygotuję skórę do lepszego wchłaniania składników odżywczych.



1 komentarz:

Ewa Cieślak pisze...

Chzba te mam te wsyzstkie masecyki y Avonu i bardyo je lubie.