2013/05/11

Co na śniadanie? MUSLI



Witajcie Kochani


Od kilku lat  jadam śniadania. Nie wyszłabym z domu bez śniadania i kawy. Kiedyś tego nie robiłam i wieczorem nadrabiałam jedząc duże kolacje. Takie kolacje i śniadania w jednym. Wraz z rosnącymi kolacjami rosła moja waga. 

Trzy powody dla których warto jeść śniadanie:
  • uzyskujemy energię do działania
  • poprawiamy naszą koncentrację i pamięć
  • prościej nam schudnąć


Jeśli nie macie pomysłu na śniadanie to polecam Wam moje ulubione musli owocowe, które kupuję w Lidlu (1000g / ok. 9 zł).


 
Niestety gotowe musli zawiera w swoim składzie cukier (100g - 334kcal), więc osoby odchudzające raczej nie powinny spożywać tego produktu zbyt wiele. Dobrym rozwiązaniem jest przygotowanie własnego musli. Kiedyś tworzyłam swoje musli ze składników jakie lubię. Ostatnimi czasy zrobiłam się leniwa i idę na łatwiznę - kupuję w Lidli gotowca :) 

Co znajdziemy w musli Master Crumble:
Płatki owsiane (31%), płatki pszenne (31%), rodzynki, kawałki chipsów bananowych (banany, olej kokosowy, cukier, miód, aromat naturalny), płatki kukurydziane (kukurydza, cukier, sól, słód jęczmienny, emulator: lecytyna sojowa), siemię lniane, pestki słonecznika, orzechy ziemne (połówki), orzechy laskowe (siekane), kawałki suszonych: daktyli, jabłek, moreli, fig, śliwek, gruszek oraz brzoskwiń. W 100g produktu znajdziemy 10g białka, 6,4g tłuszczu i 9,2g błonnika.







Propozycja dla osób nie lubiących musli - mały mix, który przygotowałam mężowi na śniadanie.



Co lubicie jeść na śniadanie? Zapraszam do komentowania :)



Brak komentarzy: