2013/05/01

Czekolada + olejek kokosowy - Perfecta SPA


Witajcie Kochani 

Wszystkim łasuchom i uzależnionym od czekolady polecam masło do ciała czekolada + olejek kokosowy.  Wszyscy którzy mnie znają wiedzą, że jestem uzależniona od słodyczy :) Ciasta, torty, cukierki czekoladowe eh same pyszności. Więc jakie masło do ciała jest moim ulubionym masłem?! Kto wie? Czekolada + olejek kokosowy. Ciekawe czy ktoś podał prawidłową odpowiedź :) Produkt kupuję w naturze lub Rossmannie.






 Masło, które widzicie na zdjęciu zakupiłam w Lidlu (250 ml / ok 10 zł).  Lidl i Stonka (Biedronka) to moje ulubione spożywczaki. Nie wiem czy zauważyliście, że Lidl i Stonka od jakiegoś czasu ze sobą konkurują. Jak w Stonce jest szpinak to w Lidlu po jakimś czasie również się pojawia. W Biedronce znajdziemy książki - w Lidlu też już są od miesiąca. Dużo można wymieniać ale nie będę charakteryzować asortymentu w/w sklepów. Miałam przecież Wam opisać masło czekoladowe. Więc co w nim takiego wspaniałego.

Co nam obiecuje producent:
"Puszyście kremowe masło do ciała o doskonałych właściwościach ujędrniających i zmiękczających. Olejek kokosowy intensywnie nawilża i łagodzi podrażnienia, a także nadaje skórze jedwabistą gładkość. Masło kakaowe doskonale regeneruje i zapobiega wysuszaniu skóry, działa ujędrniająco i odmładzająco. Koenzym Q10 dostarcza komórkom energii, a witamina B5 uelastycznia skórę.  Apetyczny czekoladowy zapach pobudza zmysły, odpręża i poprawia nastrój.

Sposób użycia: delikatnie wmasować w skórę. Najlepsze efekty uzyskuje się po uprzednim złuszczeniu naskórka peelingiem cukrowym Perfecta SPA."

Dlaczego go lubię:
-  niesamowity zapach
- wydajny
- szybko się wchłania /jeśli nałożymy go za dużo produktu może się rolować/
- łatwo się rozprowadza
-  dobrze nawilża
- delikatnie brązowi skórę
- nie uczula
- tani
- konsystencja budyniowa
- mega ujędrnienia nie zauważyłam
- wygodne opakowanie

Produkt kupiłam mojej siostrze stwierdziła, że brudzi jej ubrania. Ja tego nie zauważyłam. Jedno jest pewne, że nie nadaje się na lato. Po porannym prysznicu lub kąpieli nie polecam nakładać produktu, gdyż w ciągu dnia nie będziemy czuć się komfortowo. Producent poleca peeling z serii perfekta. Oczywiście zastosowanie peelingu przygotuje naszą skórę do lepszego wchłonięcia składników odżywczych. Miałam peeling z Perfecty - dla mnie mało wydajny. Dlatego też polecam Wam zwykły biały cukier i zwykły żel pod prysznic. to najlepszy najtańszy peeling na świecie. 

Ciekawa jestem Waszych opinii?!









Brak komentarzy: