2013/05/04

IWOSTIN - Krem na noc redukujący niedoskonałości


Witajcie Kochani

Ostatnio spotkała mnie miła niespodzianka :) Dostałam od koleżanki Alicji krem na noc redukujący niedoskonałości. Alicja (szczęściara) ma cerę bez niedoskonałości więc ten krem był jej niepotrzebny. Niestety moja cera czasem płata mi figle i muszę się męczyć z niechcianym pryszczem. Od kilkunastu miesięcy mam jednak spokój. Moja cera mieszana znaczenie się poprawiła od momentu kiedy zaczęłam kurację z algami i zmieniłam jej pielęgnację. Przez kilka lat zanim dowiedziałam się o algach odwiedziłam wielu dermatologów, kosmetyczek. W gabinecie kosmetycznym poddana byłam kuracji kwasami i poprawy nie było. Moją walkę z pryszczami, które upodobały sobie brodę jeszcze Wam opowiem. Dziś chciałabym wam zrecenzować krem na noc redukujący niedoskonałości przeznaczony dla skóry tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych.


      Opis produktu:
  • działa przeciwtrądzikowo
  • długotrwale wygładza skórę
  • przyśpiesza odnowę naskórka
  • ogranicza rozwój bakterii
  • reguluje wydzielanie sebum
  • zawarta woda termalna z Iwonicza - Zdroju  łagodzi podrażnienia i zmniejsza zaczerwienienia towarzyszące zmianom trądzikowym
  • bez parabenów
  • bez barwików
  • hypoalergiczny

      Moja opinia:
  • wydajny
  • skóra jest gładka i miła w dotyku
  • dobrze się wchłania
  • zmniejsza zaczerwienienia
  • nie pozostawia tłustej warstwy
  • od momentu stosowania nie wyskoczył mi żaden pryszcz
  • na pewno go zakupię nie raz (40ml / ok. 40 zł)




Brak komentarzy: