2013/05/21

Neutrogena - Visibly Clear


Witajcie Kochani

Dziś chciałabym Wam krótko zrecenzować dwa produkty do twarzy. Produkty dostałam w prezencie od siostry i kuzynki, które przywiozły je z Irlandii więc nie podam Wam ile kosztują. Nie wiem też czy dostaniecie je w polskich sklepach. Jeśli wiecie gdzie je kupić w Polsce to piszcie.

Neutrogena Visibly Clear 2-in-1 Wash & Mask (150ml):
Produkt można stosować na 2 sposoby:
1. żel do mycia twarzy - przeznaczony do cery problematycznej
2. maseczka oczyszczająca - głęboko odblokowuje pory, przeciwdziała tworzeniu się nowych wyprysków

wyjaśniam, że dziwny obiekt w lewym górnym rogu to wąsy mojego kota

Moja opinia:
Produkt bardzo dobrze oczyszcza twarz i nie podrażnia skóry. Jest bardzo wydajny. Obecnie nie stosuję tego produktu bardzo często, gdyż na mojej twarzy już tak często nie pojawiają się wypryski :)  Gdy jakiś intruz zagości na mojej twarzy wówczas nakładam produkt punktowo i pozostawiam na dłuższą chwilę. Po takich kuracjach pryszcz nie gości długo na mojej twarzy :) 
 
Neutrogena Visibly Clear Oil-free Moisturizer (50 ml): 
Nawilżający krem do cery trądzikowej zawierający rumianek i aloes. Beztłuszczowy.


Moja opinia:
Krem używam od niedawna ale już stał się moim ulubieńcem. Za co go lubię:
- uwielbiam kremy w takich opakowaniach, dozowanie kremu jest bardzo higieniczne;
- nie zatyka porów;
- skóra jest gładka przez cały dzień;
- fajnie nawilża;
- po nałożeniu kremu mamy uczucie  lekkiego chłodu;
- nie powoduje powstawanie pryszczy
- dobrze się wchłania
Ciekawa jestem czy poradzi sobie z wągrami. Myślę, że regularnie stosowanie kremu i całkowite jego zużycie pozwoli mi uzyskać odpowiedź.  Poinformuję Was o efektach.

Przesyłam pozdrowienia w ten słoneczny dzionek :)



2 komentarze:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

kupie Ci jeszcze ze dwa rodzaje tego zelu do mycia :) sa tu rozne jego typy :) cena w sklepach jak maja je w promocji 3 euro 60 centow ;) :)

Anonimowy pisze...

Greate post. Keep writing such kind of info on your blog.
Im really impressed by it.
Hi there, You've performed a great job. I'll definitely digg it
and personally recommend to my friends. I'm sure they
will be benefited from this web site.

My weblog :: Moisturizer With SPF: Choosing The Right One ()