2013/06/22

Bio - Oil


Witajcie Kochani

Od kilku miesięcy zastanawiałam się nad zakupem Bio-Oilu. Zawsze jakoś pieniążki, które miałam przeznaczyć na zakup tego produktu "rozchodziły się". Gdy dostałam prezent urodzinowy od kuzynki Joanny i zajrzałam do środka na mojej twarzy pojawił "wielki banan". Jednym z prezentów był Bio-Oil.
W Internecie przeczytacie bardzo dużo pozytywnych opinii na temat tego olejku. Olejek Bio - Oil kosztuje ok. 40 zł  - 60 ml.


Dodatkowe  informacje o produkcie znajdziecie - KLIKNIJ TUTAJ. Producent zaleca stosowanie produktu 2 razy dziennie przez okres 3 miesiący. Niestety ja używam produktu nie systematycznie i raz dziennie - wieczorem. Mając mieszaną cerę i przy wysokich temperaturach boję się, że moja twarz będzie się jeszcze bardziej świecić.  Dlaczego stosuję ten produkt?! Przede wszystkim zależy mi na:
  • nawodnieniu skóry
  • pozbyciu się blizn trądzikowych lub ich złagodzeniu
  • wyrównaniu kolorytu skóry
  • opóźnieniu procesu starzenia się skóry
 Moja opinia:
  • wydajny w przypadku twarzy i szyi
  • bardzo dobrze nawilża
  • fajnie pachnie
  •  nie przyczynia się do powstawania wyprysków
  • jeśli chodzi o blizny trądzikowe to jak na razie nie zauważyłam poprawy, może dlatego, że nie stosuję produktu według zaleceń producenta
  • produkt wart wypróbowania


1 komentarz:

Basia Synowiec pisze...

W Rossmanie jest teraz promocja na Bio-Oil - 29,99 zł.