2013/06/09

Mozarella w panierce z żurawiną


Witajcie Kochani

Wczoraj na wieczór filmowy przygotowałam mozarellę w panierce z żurawiną. Mozarellę zawsze jedliśmy z pomidorkami, oliwą oraz z dodatkiem ziół prowansalskich. Tym razem postanowiłam ją podać w inny sposób.  Jak smakowało? Rewelacyjnie :) a z kieliszkiem wina to już dopiero rozpusta. Nie wiedziałam, że ciepła mozarella może się tak ciągnąć.  Bez żurawiny też jest  bardzo dobra.

Składniki:
2 kulki mozarelli
żurawina (zakupiłam ją w Tesco kosztowała ok. 8 zł, natomiast w Biedronce ok. 6 zł - przepłaciłam hehe)
2 jajka
bułka tarka
do smaku zioła prowansalskie, sól i pieprz



Sposób przygotowania:
Mozarellę kroimy i obtaczamy w jajku z przyprawami a następnie w bułce tartej.  Jeśli chcemy mieć grubszą panierkę czynność tą powtarzamy tzn. jeszcze raz obtaczamy mozarellę w jajku i panierce. Moją mozarellę przygotowałam w podwójnej panierce. Smażymy na patelni obustronnie na złocisty kolor. Podajemy z  żurawiną.




2 komentarze:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

fajnie wyglada tez taka zrobie ale bez zurain ;) :)

Basia Synowiec pisze...

żurawina jest mega pyszna uwielbiam ją zwłaszcza suszoną