2013/06/02

Odżywka do ust "efekt powiększenia" - AVON


Witajcie Kochani

W mojej torebce zawsze mam pomadkę ochronną, czasem nawet dwie :) Lubię mieć zadbane i nawilżone usta. Ostatnio skusiłam się na pomadkę do ust firmy AVON - odżywka do ust "efekt powiększenia". Produkt zakupiłam w promocji 17,99 zł (cena regularna 25 zł). 



Opinia producenta:
  • formuła z retinolem, kolagenem i witaminami wygładza usta i nadaje im pełniejszy wygląd
  • pielęgnuje i nawilża przez cały dzień
  • chroni przed słońcem dzięki SPF 15

Moja opinia:
Produkt u mnie się nie sprawdził. Pomadka nieco podkreśla suche skórki i pozostawia lekko biały film na ustach. Nawilżenia i powiększenia ust nie zauważyłam. Czy można oczekiwać od pomadki za ok. 20 zł powiększenia? Raczej nie. Zużyję ją do końca i więcej już nie kupię. Daję plus za opakowanie, ładny zapach i obecność filtra.




Brak komentarzy: