2013/06/18

Pasta cukrowa - domowa depilacja


Witajcie Kochani

Gabinety kosmetyczne oraz firmy kosmetyczne  mają w swojej ofercie wiele preparatów dzięki którym nasza skóra pozostaje pozbawiona zbędnego owłosienia. Nie wszystkie sposoby są jednak skuteczne czy też długotrwałe. Moja depilacja przez wiele lat ograniczała się do zwykłej depilacji maszynką jednorazową. Metoda bezbolesna ale niestety krótko trwała. Szkoda, że moje włosy na głowie nie rosną tak szybko jak na rękach i nogach  :) Raz próbowałam  pozbyć się włosów na nogach za pomocą depilatora. Bolało jak diabli.  Próbę tą podjęłam dawno dawno temu. Pewnie teraz na rynku można zakupić depilator, którego użycie nie sprawia aż tyle bólu. Ostatnio postanowiłam wypróbować inną metodę jaką jest pasta cukrowa. Na Youtubie znalazłam filmik, który krok po kroku pokazuje jak zrobić ten zabieg włącznie z wykonaniem własnej pasty cukrowej - pasta cukrowa - domowa depilacja.  Pasty cukrowej nie wykonałam sama. Poszłam na łatwiznę i na allegro zakupiłam już gotowy produkt firmy Safiye. Więcej informacji o produkcie znajdziecie na stronie producenta- KLIKNIJ TUTAJ. Na początek zakupiłam tylko 1 sztukę, gdyż nie wiedziałam czy ta metoda u mnie się sprawdzi. Zaopatrzona w niezbędne sprzęty tj. pasta, puder, nieostry nóż oraz prześcieradłowe paski rozpoczęłam wojnę z włosami, która zaczęła się i zakończyła na jednej nodze a mianowicie łydce.


Moja opinia:
- niska cena
- bardzo niski stopień odczuwalnego bólu
- brak podrażnień
- pastę można zmyć wodą
 - pasta nie zawsze usuwa wszystkie włoski, czasem musiałam nakładać preparat 2-3 krotnie aby wyrwać wszystkie włosy
- metoda czasochłonna

Myślę, że metoda warta jest wypróbowania. Ja raczej już z niej nie skorzystam, gdyż po prostu nie mam do niej cierpliwości. Będę szukać innych sposobów. Może udam się do gabinetu kosmetycznego na wosk. Kiedyś jak chodziłam do szkoły kosmetycznej to pamiętam na jednych zajęciach robiłyśmy depilacje woskiem, tylko nie pamiętam czy krzyczałam z bólu :) Jak się zdecyduje na ta metodę to na pewno podzielę się z Wami wrażeniami.

Ciekawa jestem jak Wy radzicie sobie ze zbędnym owłosieniem?




2 komentarze:

Novatio pisze...

Świetna sprawa z tą pastą. Mamy pełno zadowolonych klientów.

Basia Synowiec pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.