2013/06/29

Perfecta - peeling enzymatyczny z minerałami morskimi


Witajcie Kochani

Osoby z cerą wrażliwą lub naczynkową wiedzą, że idealnym peelingiem jaki powinni stosować jest peeling enzymatyczny. Czy w takim przypadku tylko osoby z takim rodzajem cery mogą stosować peelingi enzymatyczne? Myślę, że nie. W przypadku mojej cery mieszanej taki rodzaj peelingu sprawdza się idealnie. Gdy w rossmanie była promocja - 40% na kosmetyki pielęgnacyjne zaopatrzyłam się w peeling enzymatyczny z Perfecty. Choć ma m cerę mieszaną ostatnio zaczęłam używać produktów do cery wrażliwej. Należy pamiętać, że przy cerze tłustej bądź mieszanej nie możemy ciągle używać produktów wysuszających. Nasza skóra stanie się wówczas przesuszona i czerwona. Cera tłusta lub mieszana również potrzebuje nawilżenia. Kiedyś stosowałam produkty oczyszczające, mocno wysuszające moją cerę i byłam przekonana, że w taki sposób uchronię swoją cerę przed pryszczami. Niestety stosując takie produkty moja cera zaczęła się bronić i z podwojoną siłą wydzielała sebum. Taka moja mała rada jeśli macie cerę mieszaną nie używajcie ciągle produktów wysuszających. Zastosujcie łagodniejsze preparaty, które wyciszą Waszą skórę. Ja wykryłam swój błąd w codziennej pielęgnacji skóry twarzy. Przesuszałam swoją cerę, która w zamian odwdzięczała się pryszczami. Koniec rad :) Powróćmy do preparatu, który dla Was recenzuję, czyli do peelingu enzymatycznego Perfecty.


Co obiecuje producent:
"Delikatny peeling z enzymem proteolitycznym pozyskiwanym z papai polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery suchej, skłonnej do podrażnień i pękających naczynek. Wyjątkowo łagodnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry i redukuje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie. odżywczy koktajl witamin E, C, F, a także łagodzący i nawilżający aloes.

Sposób użycia: nałożyć na oczyszczona skórę twarzy na noc jak zwykły krem. Rano umyć twarz i zastosować dowolny krem. stosować 2-3 razy w tygodniu."

Po raz pierwszy spotkałam się z takim peelingiem, którego nie zmywamy i pozostawiamy na noc. Bałam się, że produkt pozostanie na pościeli. Jednak po posmarowaniu twarzy peelingiem, produkt bardzo dobrze się wchłania.

Moja opinia: 
  • dobra cena
  • wydajny
  • nie podrażnia i nie wysusza skóry
  • nawilża
  • rano skóra jest wygładzona i wypoczęta
  • łagodny zapach
  • nie powoduje powstawanie pryszczy

 

Brak komentarzy: