2013/06/20

Suszarka do włosów Remington PRO IRONIC 2000W


Witajcie Kochani

Ciekawa jestem ile macie suszarek do włosów? jedną? dwie?  a może więcej? Po wczorajszej niespodziance jaką sprawiła mi moja suszarka zaczęłam się zastanawiać, czy jedna suszarka czy to czasem nie za mało?! Wczorajszy dzień jak zwykle nie obszedł się bez mycia włosów. Gdy włosy były już przygotowane do suszenia, włączyłam suszarkę a ona nagle zmieniła się w "czerwonego smoka" tylko, że zamiast ogniem ziajała dymem. Na szczęście tego dnia wzięłam dzień wolny w pracy. Jednak musiałam wyjść z domu  aby pozałatwiać prywatne sprawy. Gdy sprawy już pozałatwiałam a włosy wyschły od ciepłego wiosennego powietrza udałam się po suszarkę. Nie odwiedziłam wielu sklepów, gdyż nie miałam na to czasu. Potrzebowałam dobrej suszarki za nieduże pieniążki. W sklepie Avans w Galerii Gwarnej w Legnicy mogłam liczyć na pomoc doradców - sprzedawców. Rady udzielało mi aż trzech panów -specjalistów od suszenia hehe. Chyba musiałam strasznie marudzić i przebierać w modelach bo, gdy już przyszło do zakupu to z doradców suszarkowych został tylko jeden :) Myślę, że ten szybki nie planowany zakup można zaliczyć do udanych, gdyż suszarka Remington PRO IRONIC 2000 (model D5010) ma wszystko to co suszarka  mieć powinna:
  • 3-stopniową regulację temperatury
  • 2 stopniową regulację siły nawiewu
  • przełącznik chłodnego powietrza
  • koncentrator
  • dyfuzor zwiększający objętość włosów
  • zdejmowany filtr powietrza i tylna kratka wlotu powietrza
  •  moc 2000W
  • kratkę pokrytą powłoką ceramiczną z turmalinem i jonizacją dla równomiernego i szybszego nagrzewania powietrza oraz łatwiejszej stylizacji
  • 90% więcej jonów dla łatwiejszej stylizacji bez splątanych włosów
  • błyskawicznie suszy włosy
  • włosy się nie elektryzują, są miękkie i  nienapuszone

Jedynym minusem jest to, że trochę głośno chodzi ale to przecież 2000W.  Suszarka nie nadaję się do podróży z uwagi na  duży rozmiar. 
Zakupiłam ją w promocji za 109 zł w cenie regularnej w Avans kosztuje 129zł. Gdybym nie potrzebowała suszarki na wczoraj na pewno zakupiłabym ją na allegro, gdzie taki model kosztuje w granicach 76 -84 zł wliczając w to koszt przesyłki.




Brak komentarzy: