2013/07/16

Avon, planet spa - kapsułki rewitalizujące z kawiorem


Witajcie Kochani

Przeglądając ostatni katalog z Avonu miałam nic nie zamawiać. Niestety jak zwykle się skusiłam :) Zakupiłam kapsułki rewitalizujące do twarzy. Były w bardzo dobrej cenie - jedyne 10 zł (4 ampułki x 2 ml). Cena regularna to, aż 30 zł - tyle bym nie dała. Jestem z nich bardzo zadowolona. Na pewno zakupię je jeszcze nie jeden raz. Tak więc czekam na kolejne promocje w Avonie!
 


Opinia producenta:
"Luksusowe ampułki rewitalizujące do twarzy z ekstraktem z czarnego kawioru pozostawiają skórę miękką i nawilżoną.
Sposób użycia:  Stosuj jedną kapsułkę dziennie  - pół ampułki nakładaj rano, a drugie wieczorem pod krem pielęgnacyjny."

Moja opinia:
  • bardzo wydajne - produkt stosuję rano i wieczorem. Początkowo bałam się, że przy wysokich temperaturach - po nałożeniu produktu rano a następnie podkładu i pudru moja twarz będzie się mega świecić. Jednak pomyliłam się. Po nałożeniu produktu podkład bardzo dobrze się rozprowadzał. Nie używałam już kremu nawilżającego. Aplikacja połowy ampułki jednorazowo na twarz to zdecydowanie za dużo, chyba że stosujemy produkt również na szyję.  Produkt stosuję już od tygodnia a pozostały mi ok. 3 ampułki. Tak więc za wydajność daję dużego plusa
  •  szybko się wchłania
  • twarz jest nawilżona
  • produkt nie podrażnia
  • nie powoduje powstawanie pryszczy
  • przyjemnie pachnie
  • produkt zamknięty w fajnych, dobrze zamykających się szklanych buteleczkach 


      

    Brak komentarzy: