2013/07/09

Biovax - maseczka do włosow slabych ze skłonnością do wypadania


Witajcie Kochani

Odkąd poznałam maseczki do włosów firmy L' Biotica całkowicie zrezygnowałam z odżywek do włosów. Gdy kończy mi się maseczka z Biovax-u biegnę do apteki po kolejne opakowanie :) Wypróbowałam już kilka rodzajów maseczek. Jakie są moje wrażenia hm... mieszane. Wśród wypróbowanych maseczek zarówno mam swoich ulubieńców jak i kilka bubli. Do niektórych maseczek stale powracam np. maseczka do włosów suchych i ziszczonych. Natomiast bubli kosmetycznych takich jak maseczka do włosów farbowanych i włosów słabych ze skłonnością do wypadania na pewno już nie zakupię. Nie sprawdziły się na moich włosach.


Sposób użycia:
"Na umyte osuszone ręcznikiem włosy rozprowadź odpowiednią ilość maseczki. Starannie wmasuj we włosy i skórę głowy. Aby uzyskać efekt intensywnej regeneracji i silnego odżywienia nałóż Termocap i pozostaw maseczkę na 15 minut lub dłużej. Zalecamy owinąć włosy ręcznikiem w celu utrzymania stałej temperatury podczas zabiegu. Następnie dokładnie spłucz włosy strumieniem chłodnej wody. Kurację należy powtarzać co 3 - 5 dni."

Produkt stosuję zgodnie z zaleceniami producenta z tym, że maseczkę pozostawiam na włosach dość długo - ponad godzinę.

Moja opinia:
- kosmetyk jak wszystkie maseczki L'Biotici  ma konsystencje gęstego kremu
- wygodne opakowanie
- dziwny zapach
- wydajna
- dobra cena (500 ml / 23,90 zł)
- produkt łatwo rozprowadza się na mokrych włosach
- mniejszego wypadania włosów nie zauważyłam
- nie nawilża jak inne maseczki L'Biotici
- włosy się po niej się nie błyszczą



Brak komentarzy: