2013/07/14

Idealne brwi - Oriflame, Essence


Witajcie Kochani

Wykonując codzienny makijaż skupiamy się na malowaniu rzęs, ust. Często zapominamy o brwiach, dzięki którym nasza twarz nabiera wyrazu. Zadbane i dobrze dobrane do kształtu twarzy brwi są prawdziwą ozdobą. Niestety moje brwi nie są idealne, są jasne i rzadkie. Nadal szukam sposobu, żeby poprawić ich wygląd. Zastanawiałam się nad makijażem permanentnym. Może kiedyś zdecyduję się na ten "zabieg". Jeśli zrobiłyście makijaż permanentny brwi to czekam na Wasze opinie! Jak na razie stosuję inne mniej inwazyjne metody, takie jak paletki do brwi np. z firmy Oriflame lub Essence. W Internecie przeczytałam, że stosowanie odżywki keratynowej z firmy Gal (rybki śmierdziuszki) powoduje większą gęstość brwi. Recenzja rybek pojawi się na  moim blogu. Oprócz codziennego makijażu przy użyciu paletki raz w tygodniu  farbuję brwi henną.


Paletka Oriflame - moja opinia:
Zestaw zawiera dwa cienie (ciemny i jasny brąz), wosk do wygładzenia brwi oraz dwa pędzelki (jeden do cieni, drugi do wosku). Do moich brwi wykorzystywałam przede wszystkim cień jasny. Czasem mieszałam dwa cienie. Jeśli chodzi o jakość cieni to nie mam się do czego przyczepić. Natomiast jeśli chodzi o wosk - masakra. Po nałożeniu produktu brwi wyglądały tragicznie. Pokrywka od paletki szybko się urwała. Aplikacja cieni pędzelkiem załączonym do zestawu jest okropna! Może dlatego, że pędzle wykonane są z twardego włosia. Produktu nie polecam. Nie wart swojej ceny.


Paletka Essence - moja opinia:
Produkt zakupiłam po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii. Paletka nie była droga kosztowała ok. 9 zł. Produkt składa się z dwóch cieni (ciemny i jasny brąz), pędzelka oraz szablonów do malowania brwi. Szablony próbowałam wykorzystać, ale okazały się bardzo nie poręczne. Produkt mnie nie zachwycił. Minusem tego produktu jest plastykowe, tandetne, niewygodne opakowanie.  Pędzelek o wiele lepszy, niż pędzelek z paletki Oriflame.  Cienie nawet są trwałe. Produkt zużyję do końca i już więcej nie kupię.


Po zakupie paletek stwierdzam, że to był mój ostatni zakup takich produktów. Kupując paletki może się okazać, że 50% produktu nie zostanie przez nas zużyte. Dlatego też wystarczy udać się do sklepu kosmetycznego i zakupić cień odpowiadający kolorowi naszych brwi. Warto też zainwestować w dobry pędzelek.

Jak malować brwi - teoria  /  praktyka



 

2 komentarze:

Izis she pisze...

Zaciekawiła mnie ta henna. Ciekawa jestem jak się trzyma na rzęsach.
Pozdrawiam!

Basia Synowiec pisze...

Hennę kupuję w Naturze za ok 10 zł. Rzęs nigdy nią nie farbowałam.