2013/07/21

Jajecznica ze szpinakiem


Witajcie Kochani

Jeśli lubicie szpinak tak jak ja i jeszcze nie jedliście jajecznicy ze szpinakiem to musicie koniecznie spróbować tego dania. Jak dla mnie REWELACJA. Jajecznicę zrobiłam wczoraj po raz pierwszy. Tak mi posmakowała, że dziś rano zrobiłam ją ponownie. Nie wiem czemu wcześniej jej nie jadłam hm... Oprócz jajek, szpinaku dodałam jeszcze czosnek.

Sposób przygotowania:
Rozgrzewamy oliwę na patelni, dodajemy przeciśnięty przez praskę czosnek. Następnie wrzucamy szpinak i dusimy przez chwilę, aż zmniejszy swoją objętość. Do podsmażonego szpinaku dodajemy jajka. Doprawiamy przyprawami (sól, pieprz).  Smażymy tak długo, aż jajka będą odpowiednio ścięte. Podajemy na ciepło, najlepiej z pieczywem.
 

 



3 komentarze:

deedee_1 pisze...

Wygląda apetycznie :) Ja w sumie zraziłam kiedyś się do szpinaku na dobre, ale kto wie? Może spróbuję kiedyś zjeść go właśnie w takiej postaci, jako dodatek do jajecznicy...

Barbasia S. pisze...

też kiedyś nie lubiłam szpinaku od sześciu lat uwielbiam

Anonimowy pisze...

pyszności