2013/07/25

SORAYA - mleczko wygładzające do demakijażu twarzy


Witajcie Kochani

Dziś wycisnęłam ostatnie krople mleczka do twarzy z firmy SORAYA - nareszcie !!! Nigdy więcej już go nie zakupie. Dlaczego?:
> po pierwsze - ma nieprzyjemny zapach, nie wiem dlaczego ale mój nos ma na niego "uczulenie"
>  po drugie - rzadka konsystencja, nie lubię takich mleczek
>  po trzecie - producent obiecuje, że mleczko:
   - dokładnie oczyszcza skórę z makijażu - prawda
   - eliminuje toksyny - mało prawdopodobne
   - chroni skórę przed agresywnym wpływem środowiska zewnętrznego- nie sądzę
   - minimalizuje skutki podrażnień - nie mam podrażnień więc trudno stwierdzić czy faktycznie        działa


Myślę, że w najbliższym czasie nie zakupie żadnego mleczka z firmy SORAYA. Chyba, że coś mi polecicie.


6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Takiego akurat nie używałam, ale soraya ma bardzo fajne mleczko, które mam obecnie i jestem zadowolona. To mleczko z serii profesjonalna szkoła makijażu. Pachnie bardzo ładnie, odpowiada mi konsystencja i ogólne wrażenie zdecydowanie jest pozytywne :) Może go spróbuj i potem opisz, jestem ciekawa czy się przekonasz :)

Basia Synowiec pisze...

Oki, jak zakupię to dam znać pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

A ja lubię tę dotleniającą serię, zwłaszcza do oczyszczania. Czyli mleczko i tonik. Dla mnie są fajne i delikatne. Mleczko ma gładką konsystencję i odświeża i nawilża skórę a tonik mocno te działania wspiera. Wydaje mi się, że dobrze nawilżają a w każdym razie na moj suchy pyszczek się nadają idealnie. Skóra wydaje się byc bardziej napięta i dobrze oczyszczona, gotowa na sen..

Basia Synowiec pisze...

Hm ja mam "alergię" na ten kosmetyk. Zapach mnie bardzo drażni ....

Anonimowy pisze...

Ja tez jestem fanką tej serii Soraya - Profesjonalna szkoła makijażu, mam płym i mleczko wygładzające. Dla mojej skóry sprawuje sie bardzo dobrze, Oczyszcza idealnie z makijażu, nawilża i wygładza skórę, nie wysusza skóry i nie szczypie w oczy. Pozostawia twarz świeża i odżywiona, myślę ze tez elastyczniejsza.

Anonimowy pisze...

A ja lubię tę serię nawilżanie i dotlenianie. W zasadzie nie mam do tych kosmetyków żadnych zastrzeżeń. Dobrze zmywają makijaż, oczyszczają i odświeżają, ale wiadomo, że nie wszystkie kosmetyki nadają się do każdego typu cery. Dla mnie są super. Mam z tej serii mleczko wygładzające i tonik i dla mnie jak najbardziej ok:)