2013/07/13

Zielony koktajl


Witajcie Kochani

Jeśli nie macie pomysłu co zjeść na śniadanie to polecam Wam zielony koktajl, który sama wymyśliłam.  Wyszedł przepyszny, a w dodatku bardzo sycący:) 

Co będziemy potrzebować, żeby zrobić taką bombę witaminową:
  • świeże liście szpinaku
  • banan - 1 szt.
  • kiwi - 1 szt.
  • 200 g jogurtu naturalnego
  • 2 śliwki suszone
  • 2 łyżeczki otrąb


Sposób przygotowania:
Banana i kiwi kroimy. Szpinak dokładnie myjemy. Pokrojone owoce, suszone śliwki, szpinak, otręby oraz jogurt wrzucamy do blendera i miksujemy.



Koktajl dodaję do moich ulubieńców. Mojemu mężowi nie posmakował, hm ....  Ciekawa jestem czy Wam będzie smakował?



4 komentarze:

Antoni Kot pisze...

kotu widać też smakuje :) fajny skład, nie mam wszystkich składników, ale nadrobię to i na pewno spróbuję :)

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

ja dziekuje .... nie skorzystam ;)

Anonimowy pisze...

Oczywiście że nie. Proszę przepis na schabowe z pyrami dla Pani.

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

mylilam sie ;) jednak skorzystam z przepisu i to juz niebawem