2013/08/18

Biosilk - jedwab do włosów


Witajcie Kochani

Kilka dni temu jechaliśmy w odwiedziny do rodziców mojego męża. Szykując się na wizytę postanowiłam nałożyć na włosy jedwab do włosów z Biosilka.


To był błąd. Jadąc samochodem myślałam, że oszaleję od tego zapachu - był bardzo drażniący. Miałam ochotę wystawić głowę przez okno, jednak mogłoby się to źle skończyć, bo prowadziłam auto :) Niestety przez całą drogę musiałam się dusić ..... w tym okropnym zapachu. Mój mąż niczego nie czuł hm ... za to ja myślałam, że oszaleję. Całkowicie odechciało mi się używać i testować ten produkt. Miałam dwa wyjścia: wyrzucić ten jedwab lub oddać go komuś.  Postanowiłam dać mu jeszcze jedną szansę. W Rossmannie zakupiłam butelkę z dozownikiem za ok. 2 zł wlałam do niej jedwab i dodałam wodę.  Myślałam, że produkt rozrobiony w wodzie będzie miał mniej intensywny zapach. Niestety dalej mnie drażnił. Natomiast po dwóch dniach zrobił się zielony ????!!! Skisł ?? Wyrzucam go do kosza i więcej go nie zakupię.

Tak więc mój eksperyment się nie powiódł i nie podzielę się z Wami opinią o tym produkcie. Ciekawa jestem Waszych opinii?

 Na koniec podam Wam informacje zawarte na opakowaniu:
"Odżywka bez spłukiwania. Regeneruje, nawilża, nadaje wspaniały połysk i chroni włosy przed promieniami UV. Ta harmonijna kompozycja czystego jedwabiu, naturalnych witamin i wyciągów z roślin przywraca sprężystość i nadaje włosom jedwabnej miękkości. Regularne stosowana odżywka Silk Therapy chroni włosy przed utratą nawilżenia, utrwala kolor, ułatwia rozczesywanie i układanie włosów.
Sposób użycia:
Wstrząśnij produktem przed użyciem. Odżywka bez spłukiwania. Stosuj na mokre lub wilgotne włosy. Nałóż dużą kroplę na dłonie i równomiernie rozprowadź na włosach, zaczynając od końców."

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do obserwacji mojego bloga :)



6 komentarzy:

deedee_1 pisze...

Też nie przepadam za tym produktem... Męczę go i męczę, i zużyć nie mogę. O ile zimą i wiosną ten zapach jest do zniesienia to latem nie wyobrażam go sobie używać. Ja już mam swojego ulubieńca na końcówki i na pewno nie jest to Biosilk...

Basia Synowiec pisze...

co powiesz o jedwabie w płynie - GREEN PHARMACY ?????????

deedee_1 pisze...

Moje włosy bardzo go polubiły, po jego użyciu nie puszą się, ładnie błyszczą, nie mam problemu z rozczesaniem, a dodatkowo w ogóle nie obciąża włosów. A zapach to po prostu bajka! Uwielbiam ♥
Bardzo się cieszę, że mam możliwość wypróbować tak fajny produkt, dziękuję :)

Alession pisze...

lubię biosilk, ale lepszy według mnie jest olejek arganowy :) obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com

Primes pisze...

moje włosy kiepsko reagują na jedwab:)

Basia Synowiec pisze...

Primes może wypróbujesz jedwab w płynie - GREEN PHARMACY - serum na łamliwe końcówki? Myślę, że jest o wiele lżejszy od typowego jedwabiu.