2013/08/16

GREEN PHARMACY - Eliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych i farbowanych


Witajcie Kochani

Przez ostatni tydzień wybierałam się do fryzjera, żeby obciąć włosy. Wczoraj postanowiłam, że jednak będę je zapuszczać. Przed chwilą  stwierdziłam, że chyba je obetnę brrrrrrrrrrrrrr co za niezdecydowanie!!! Jak mam długie włosy to chcę mieć krótkie, a jak mam  krótkie to chce mieć długie. Fajnie byłoby również, żeby były grube i kręcone. Pewnie jakbym takie miała to chciałabym mięć proste.... Wy też tak  macie? Jedno jest pewne krótkie czy długie, proste lub kręcone ważne, aby były zdrowe i zadbane. Ja chyba mam bzika na punkcie kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów :) Jakiś czas temu w Naturze zakupiłam eliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych i farbowanych. Produkt wpadł mi w oko, ponieważ był tani, nie zawierał silikonów, barwników i parabenów.


Co przeczytamy na opakowaniu:
"Naturalny preparat ziołowy oparty na recepturach ze starych ksiąg zielarskich. Wzmacnia, odbudowuje włosy, łagodzi wypadanie, łupież i łojotok. Nie obciąża, nie skleja. Ekstrakty z rumianku, kłącza tataraku, podbiału, kiełków pszenicy odżywiają skórę głowy, dają włosom witalność od nasady aż po same końce, by były zdrowe, gęste, elastyczne i pełne blasku."

Moja opinia:
  • zapach ziołowo rumiankowy -  nie utrzymuje się długo no włosach
  • łatwo się rozpyla wygodnym w użyciu atomizerem
  • dobra cena  (250 ml / ok. 9 zł)
  • włosy są miękkie, gładkie
  • nie podrażnia skóry głowy
  • bardzo wydajny
  • nie przetłuszcza włosów
  • nie skleja i nie obciąża włosów - dokładnie tak, jak obiecuje producent
  • jeśli chodzi o  kolejne obietnice producenta: - wzmacnia i  odbudowuje włosy - hm ... musiałabym się poddać specjalnemu badaniu struktury włosów przed i po zastosowaniu preparatu aby to stwierdzić; łagodzi wypadanie, łupież i łojotok - nie mam żadnej z tych przypadłości więc nie wiem czy działa
Ziołową mgiełkę używam nadal i jak na razie jestem bardzo zadowolona :) Producent zaleca aby spryskać umyte, wilgotne włosy, wetrzeć eliksir w ich nasadę nie spłukiwać. Czasem tak aplikuję produkt jednak częściej spryskuję całe wysuszone włosy do 2 -3 razy dziennie.  Myślę, że za tak śmieszną cenę warto go wypróbować.

Na koniec informacja dla wszystkich posiadaczy kotów. Jeśli chcecie uszczęśliwić swoje włochate szczęścia to udajcie się do Lidla. Obecnie Lidl w swojej ofercie ma mega wypasiony zestaw kocich zabawek (cena ok. 23 zł) w skład którego wchodzą: 2 wędki do zabawy z piłką lub myszką na długim sznurku, 3 kolorowe piłki z grzechotką, 3 myszki ze wzorem w paski. 
Moje koty oszalały na punkcie tych zabawek. W sumie jak tak sobie myślę .... nigdy nie były normalne :) Jednak to co robią z tymi zabawkami to prawdziwa komedia. Fajnie, że mają taką radochę :)


Tofik - same zło ............



Ściskam Was mocno i lecę farbować włosy moim odkryciem roku
KLIKNIJ TUTAJ 




4 komentarze:

deedee_1 pisze...

Mam tak samo z włosami :)Chyba nie znam osoby do końca zadowolonej ze swoich włosów. Proste kręcić, kręcone prostować- to chyba logika wszystkich kobiet, zostałyśmy tak stworzone, a z genetyką nie wygrasz :)

Basia Synowiec pisze...

ach ten nasz pokręcony świat :) z włosów nie jesteśmy zadowolone i ciągle jesteśmy na diecie ....

Antoni Kot pisze...

zapuszczać! koty suuper! :)

Basia Synowiec pisze...

Ok to zapuszczam :) ciekawe jak długo wytrwam ? Kto się przyłączy?