2013/08/29

JUICY LIFE - WSPIERAJMY POLSKIE MARKI



Z całego serduszka chciałabym Wam polecić markę Juicy Life, która powstała w Legnicy. Czym jest Juice Life pewnie zapytacie? Jak sami o sobie piszą: "Juicy Life powstało z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie niepowtarzalność i wysoką jakość produktów. Każda rzecz sygnowana naszą marką jest szyta ręcznie z dużą dbałością o szczegóły i dokładność wykonania.

Wychodząc naprzeciw każdego użytkownika pragniemy być w ciągłym kontakcie. Uszyjemy produkty ma specjalne zamówienie. Jeśli masz jakieś pytania lub pomysł i chcesz go zrealizować z nami,  pisz na maila: metka@juicylife.pl lub na prywatną wiadomość na fb."


Wszystkie produkty oferowane przez Juicy Life znajdziecie na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ   Zgadzacie się ze mną, że wszystko jest cudowne? Gdy odwiedziłam moją koleżankę Anię i zobaczyłam te wszystkie przesłodkie rzeczy jakie uszyła, to miałam ochotę zabrać ze sobą wszystkie miśki, serducha i chmurki ....

Tak więc jeśli chcecie sobie zrobić prezent -tak jak ja sobie zrobiłam i już niedługo będę mieć poduszkę sowę (wkleję Wam zdjęcia) lub chcecie obdarować swoich bliskich to zachęcam Was do zakupu polskich produktów


Strona sklepu internetowego - KLIKNIJ TUTAJ jest jeszcze w budowie. Jak na razie produkty Juicy Life można zakupić kontaktując się z producentem przez Fb lub maila.





Brak komentarzy: