2013/08/08

LUKSJA Cherry tart - płyn do kąpieli


Witajcie Kochani po raz drugi dzisiejszego dnia :)

Zawsze jak jestem w Rossmannie to muszę odwiedzić regał z płynami do kąpieli Luksja. Produkty te od kilku miesięcy stały się moimi ulubieńcami. Zużyłam już kilka butelek płynu KLIKNIJ TUTAJ. Teraz postanowiłam wypróbować inne zapachy. Dzięki ostatniej promocji w Rossmannie zakupiłam dwa płyny do kąpieli  (1000 ml /7,89 zł) m.in. Cherry tart. 

Opinia producenta:
"Otul się kremową pianą i rozkoszuj zapachem płynu do kąpieli Luksja Cherry Tart. Kusząco słodki zapach wiśni w połączeniu z nutami migdałowymi rozpieści Twoje zmysły i umili kąpiel.
  • Kremowa piana
  • Łagodny dla całej rodziny
  • Przebadany dermatologicznie
  • pH neutralne dla skóry" 


Moja opinia:
  • bardzo dobrze się pieni - duża, gęsta piana gwarantowana :)
  • łatwo dostępny
  • niska cena
  • wydajny
  • nie wysusza
  • nie podrażnia
  •  przyjemny słodki zapach wiśniowo - migdałowy. Zapach jest bardziej intensywny w butelce niż w wannie, ale i tak produkt spełnia moje oczekiwania.




Brak komentarzy: