2013/09/15

Aparat NAIS EH2501 Beautiful Face Pore Cleanser


Witajcie Kochani

Dziś chciałabym Wam zdradzić mój sposób na domowe oczyszczanie twarzy. Urządzenie, które używam to Aparat NAiS EH2501 Beautiful Face Pore Cleanser. Zakupiłam go bardzo dawno temu kosztował ok. 400 zł. Niestety dziś nie jest dostępny w sprzedaży. Z tego co wiem to podobne urządzenie w swojej sprzedaży ma firma Panasonic model: EH2511A.

Co to za urządzenie i jak wykonuję zabieg:
Ten malutki aparat oczyszcza twarz z wągrów w sposób mało inwazyjny. Przed zabiegiem robię parówkę na twarz - czyli za pomocą pary otwieram pory. Następnie kolistymi ruchami "masuję" twarz aparatem, który wysysa moje wągry pozostawiając moją skórę oczyszczoną, bez podrażnień. Wiadomo większe zaskórniki nie są usuwane. Nawet będąc u kosmetyczki na peelingu kawitacyjnym większe wągry są usuwane mechanicznie, ponieważ aparat do peelingu kawitacyjnego ich nie usuwa. Tak samo jest z aparatem NAIS - większe zaskórniki nie są usuwane.  Pomimo tej małej niedoskonałości jestem z niego bardzo zadowolona i polecam Wam go z całego serducha. Oczywiście nie można stosować tego urządzenia, gdy na naszej twarzy znajdują się ropne pryszcze!!! Stosowanie tego typu urządzeń spowoduje rozsianie się obecnych zmian trądzikowych i osiągniemy efekt inny od zamierzonego.

 



W tym tygodniu kurier ma mi dostarczyć aparat do peelingu kawitacyjnego jak tylko go wypróbuję to podzielę się z Wami opinią na temat tego urządzenia.