2013/09/14

KOMIS ODZIEŻY MARKOWEJ "MERY"



Chcielibyście odświeżyć swoją garderobę i pozbyć się rzeczy w których już nie chodzicie? Jednak nie macie ochoty robić zdjęć i umieszczać ich na portalach sprzedażowych np.: allegro, tablica, moje ciuchy. Mam dla Was idealne rozwiązanie - komis odzieży markowej "MERY", który mieści się w Legnicy na ulicy Altyleryjskiej.

Niestety osoby mieszkające z dala od Legnicy nie będą mogły skorzystać z tej propozycji. Może w Waszych miejscowościach działają podobne komisy,  po porostu musicie się rozejrzeć.  

Pokrótce chciałabym Wam przedstawić zasady oddania rzeczy w komis:
1. Rzeczy w komisie przyjmowane są w zależności od pory roku. Jeśli latem chcielibyście zostawić w komisie rzeczy zimowe to nie będzie to możliwe.

Komis przyjmuje:
  • odzież markową (męską, damską, młodzieżową), sezonową, skórzaną, 
  •  buty, markowe, sezonowe, skórzane
  • torebki, markowe, skórzane
Od września komis przyjmuje odzież jesienno-zimową.

2. Gdy Wasze rzeczy spodobają się właścicielowi komisu (bardzo sympatyczna Pani) wówczas ustalana jest cena sprzedaży i sporządzana umowa. Nie wszystkie rzeczy są przyjmowane.

3. Niestety gdy Wasza rzecz zostaje sprzedana nie jesteście o tym informowani. Waszym obowiązkiem jest np. comiesięczne kontaktowanie się z komisem w celu sprawdzenia czy Wasza rzecz się sprzedała.

W komisie również możecie robić zakupy w bardzo korzystnych cenach. Koleżanki którym poleciłam ten komis chętnie do niego zaglądają. Sprzedały sporo swoich rzeczy i też zakupiły nowe nabytki. Sama również bardzo często tam zaglądam i sprzedałam już kilka rzeczy. Mam nadzieję, że choć trochę zachęciłam Was do skorzystania z usług komisu. Jeśli tam zajrzycie to czekam na Wasze opinie :)



Brak komentarzy: