2013/09/03

KSIĄŻKI PO KTÓRE WARTO SIĘGNĄĆ - "MARATON"



Jeśli lubicie dramaty psychologiczne to polecam Wam "Maraton" autorstwa Przemka Corso. Książkę zakupiłam w "ciemno" - nie czytałam, żadnych recenzji. Wiecie co spowodowało, że po nią sięgnęłam?! Ciekawość. Będąc na jednym z seansów kina Helios w Legnicy (Kinie Kobiet), jeden z prowadzących oznajmił, że niedługo odbędzie się promocja jego książki.

Hm...nie napiszę Wam co wtedy pomyślałam o autorze, bo istnieje duże prawdopodobieństwo, że  przeczyta on moje zapiski i nie będzie zadowolony :) Dobra powróćmy do "Maratonu" :) Kochani postanowiłam, że nie będę się rozpisywać. Boję się, że Wam za dużo zdradzę. Ta książka jest bardzo dobra i po prostu musicie ją przeczytać, a czyta się ją błyskawicznie. Nie potrafiłam się od niej oderwać. Kosztuje 29 zł i myślę, że to dobrze wydane pieniądze.

Klub i menadżer w długich włosach - jakby mi znani...

Z niecierpliwością czekam na kolejną książkę Corso :)

Wywiad z Przemkiem Corso - KLIKNIJ TUTAJ




3 komentarze:

Anonimowy pisze...

hm ... trzeba zakupić i przeczytać

Barbasia S. pisze...

Kochani wklejam Wam zapiski facebokowe Przemka Corso,napisane po przeczytaniu mojego posta :)

"Popłakałem się ze śmiechu... Warto rzucić okiem.

Autorka jest bardzo szczera... przynajmniej wobec mnie. :) Opinię o książce jednak warto wyrobić sobie samodzielnie.

Może tekst was zainspiruje.

Dziękuję! :)

P.S.: Jak będę wychodził na mniejszego durnia w kontaktach z innymi ludźmi, to może dostanę większy kredyt zaufania jeżeli chodzi o publikacje ;) Tak tylko głośno myślę.

P.S.2: To tak w oczekiwaniu na 3 książkę która trafi do księgarni na początku przyszłego roku.

Anonimowy pisze...

przeczytałam i polecam