2013/09/11

NIVEA, żel-krem do mycia twarzy do cery suchej i wrażliwej


Witajcie Kochani

W mojej głowie kłębi się setki pomysłów na kolejnego posta dla Was. Niestety ogarnęło mnie totalne pisarskie lenistwo. Może powinnam nagrywać Vlogi? hehe :) Oby moje lenistwo czy też depresja powakacyjna szybko minęła bo przestaniecie do mnie "zaglądać". Każdy pozostawiony przez Was komentarz, czy też z dnia na dzień powiększające się grono obserwatorów MEGA mnie cieszy :) :) Jeśli macie do mnie pytania to piszcie!!!

Jeśli czytacie mojej posty to Wiecie, że mam cerę mieszaną i borykam się ze świecącą strefą T. Kiedyś w mojej codziennej pielęgnacji twarzy używałam preparaty wysuszające przeznaczone do cery mieszanej bądź tłustej. Myślałam, że taka pielęgnacja będzie najlepsza. Dziś już jestem mądrzejsza (albo mi się tak wydaje  hehe), staram się obserwować moją cerę i dobierać do niej odpowiednie produkty pielęgnacyjne. Gdy widzę, że na mojej skórze pojawiają się niechciani pasażerowie (pryszcze) wówczas stosuję preparaty z linii wysuszającej. Natomiast, gdy jest lekko przesuszona i zmęczona stosuję produkty łagodne np. do cery suchej i wrażliwej. Jestem taka ... jaka ?! hm już wiem :) elastyczna!!! Ostatnimi czasy bardzo modne słowo :)

Z produktów z serii - łagodne, używam ostatnio żelu do twarzy z NIVEA do cery suchej i wrażliwej. Produkt kosztował ok. 15 zł/ 150 ml. Jestem z niego bardzo zadowolona. Polubiliśmy się :)

Co przeczytamy na opakowaniu:
"NIVEA AQUA EFECT ŻEL-KREM DO MYCIA TWARZY wzbogacony w naturalny olejek migdałowy  i Hydra IQ:
  • głęboko oczyszcza i nawilża
  • łagodzi skórę dzięki swojej delikatnej formule
  • łagodnie pielęgnuje dzięki formule z olejkiem migdałowym"



Moja opinia:
  • pięknie pachnie
  • fajna kremowa konsystencja
  • pomimo, że się nie pieni to dobrze oczyszcza i odświeża twarz
  • nie ściąga cery po myciu
  • nie podrażnia
  • nie wysusza
  • wydajny
  • wygodne opakowanie
 Ciekawa jestem Waszych opinii na temat tego produktu?
 


Brak komentarzy: