2013/10/27

Czerwone usta - CATRICE ULTIMATE Colour 080 My Red Card


Witajcie Kochani

Tydzień temu wracając z pracy udałam się do Natury z zamiarem zakupu czerwonej szminki. Oczywiście oferta producentów była szeroka. Nie byłam w 100% pewna czy jak zakupię czerwoną szminkę, to czy będę ją używać. Więc postanowiłam nie wydawać dużo pieniążków. Po kilku minutach pałętania się między szafami z kosmetykami wybrałam odcień idealny :) Nigdy wcześniej nie malowałam ust kolorowymi pomadkami. Zawsze wybierałam pomadki ochronne - bezbarwne, ewentualnie z lekkim odcieniem różu. Nie czułam się dobrze z wyrazistymi ustami. Nie wiem dlaczego od razu rzuciłam się na głęboką wodą i wybrałam czerwony odcień, który przecież bardzo rzuca się w oczy, hm? Ponoć do czerwonej szminki trzeba dojrzeć. Czyżby to był mój czas?! (już niedługo 30-tka, hehe) Widocznie tak, bo teraz w tym czerwonym kolorze czuję się bardzo dobrze.


Pomadka fajnie rozprowadza się na ustach. Plusem jest długa data ważności bo, aż 36 miesięcy. No i cena - ok. 17 zł.  Chętnie zakupię inne kolory z tej firmy :)


4 komentarze:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

ale cie wzielo na czerwien ....

splatane-sluchawki pisze...

Ja nie jestem przekonana do tak mocnych ust, ale może faktycznie jestem jeszcze za młoda :D

Kinia pisze...

kolo nie dla mnie jakoś nie przepadam za takimi ustami, ale cieszę się że jesteś zadowolona:)

Barbasia S. pisze...

jak na razie używam tego koloru na wieczorne wyjścia na co dzień wybieram błyszczki np bezbarwne