2013/10/01

Ziaja, Maska intensywna odbudowa do włosów zniszczonych


Witajcie Kochani

Jakiś czas temu udałam się do apteki, żeby zakupić swoją ulubioną maskę do włosów suchych i zniszczonych - Biovax. Niestety została wyprzedana. Jednak nie wyszłam z apteki z pustymi rękoma. Może po części z pustym portfelem, bo zrobiłam duże zakupy :) Pani farmaceutka poleciła mi maskę do włosów firmy Ziaja. Postanowiłam ją wypróbować. Nie wiem co bardziej przekonało mnie do zakupu tego produktu bardzo dobra cena czy może umiejętności sprzedażowe Pani farmaceutki?!

Co przeczytamy na opakowaniu:
"Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce.
  • Uzupełnia niedobór składników budulcowych.
  • Głęboko regeneruje naruszoną strukturę włosów.
  • Zapobiega rozdwajaniu się końcówek.
  • Zwiększa wytrzymałość włosów na uszkodzenia.
Sposób użycia: Maskę nanieść na mokre włosy. Wmasować i pozostawić na ok. 3 - 5 minut. Dokładnie spłukać. W przypadku zniszczonych końcówek preparat wmasować w końce włosów, nie spłukiwać."


Moja opinia:
  • wygodne opakowanie 
  • ułatwia rozczesywanie 
  • nie obciąża włosów
  • konsystencja trochę rzadka - bardziej przypomina mi odżywkę niż maskę
  • fajny zapach
  • po jej użyciu włosy są milutkie w dotyku (produkt trzymam o wiele dłużej na włosach niż zaleca producent - pozostawiam go na ok 30 minut pod czepkiem i ręcznikiem)
  • bardzo dobra cena - 200ml / 7,45 zł
  • ogólnie dobry skład - jeśli Wasze włosy nie tolerują silikonów to jej nie polecam
  • maseczka świetnie sprawdza się na rozdwojone końcówki (produkt stosuję na noc)
  • myślę, że za taką cenę warto ją wypróbować 

Pozdrawiam cieplutko
Basia

1 komentarz:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

musze ja sprowadzic lodzia do pastuchowa ;) :)