2013/11/08

DOMOWE INSPIRACJE - cz. 1


Postanowiłam wrzucić Wam kilka zdjęć. Może kogoś zainspiruję i w taki sam sposób udekoruje swoje mieszkanie :)

Przedpokój - napis zakupiony na allegro (folia do przyklejenia). Niestety nie pamiętam ile kosztował. Trochę się namęczyłam, gdy go przyklejałam.

 

Salon z aneksem kuchennym - zegar zakupiłam na allegro (cena ok. 100 zł). Zegar jest przyklejany do ściany. Jego przyklejenie wymaga mega cierpliwości :) Kupiłam go ponad rok temu. Patrzyłam teraz na allegro i jest w sprzedaży :) Znalazłam też kolor czerwony. Natomiast stoper zakupiłam w Pepco za ok. 20 zł. Na allegro widziałam taki sam za ok. 45 zł. Idealne rozwiązanie do drzwi balkonowych.





7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pompony w łazience ładnie się prezentują :) !
Stoper też Mi się podoba ;)

Mama Laury pisze...

Stoper fajniutki :) ostatnio ciekawe widzialam tez w netto-z motywem sowy :) pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

Barbasia S. pisze...

motyw sowy - mój ulubiony muszę zacząć zaglądać do Netto :)

Anonimowy pisze...

zegar fajowy

splatane-sluchawki pisze...

Ta naklejka na ścianie wygląda pięknie :)

Anonimowy pisze...

naklejka świetna i jęzor kota :) pozdrawiam Magda

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

wszystko fajne :)