2013/11/23

Przekąska - krakersy z kuskusem


Witajcie Kochani

Dziś przychodzę do Was z przepisem na szybką przekąskę na imprezę. Nie pamiętam skąd mam ten przepis???!!!. Chyba sama, go wymyśliłam :) Jednak na 100% nie jestem pewna. Pomysł na inną przekąskę - KLIKNIJ TUTAJ

Składniki:
- kasza kuskus
- ogórki korniszony
- tuńczyk rozdrobniony w sosie własnym
- krakersy
- koperek
- majonez lub jogurt
- sól, pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Kaszę kuskus przygotowujemy zgodnie z przepisem podanym na opakowaniu. Następnie dodajemy drobno pokrojone ogórki, tuńczyka, koper oraz majonez. Wszystkie składniki mieszamy. Doprawiamy solą i pieprzem. Tak przygotowaną pastę nakładamy na krakersy. Dzisiaj po raz pierwszy dodałam czarne oliwki.


Uwaga: Nie nakładajcie pasty na krakersy kilka godzin przed przyjściem gości, bo krakersy zrobią się miękkie.


Ps. Jednak plotki się potwierdziły i od wczoraj do 28.11.2013 r. możemy szaleć w Rossmannie - 40% na produkty do makijażu :) Jeszcze nie byłam w Rossmannie. Może pójdę we wtorek. Dużych zakupów nie zamierzam robić. Może jakieś szminki, cienie, tusz do rzęs i puder. Teraz chciałabym zakupić róż z Maca - Harmony KLIKNIJ TUTAJ. Mikołaju słyszałeś ???

Pozdrawiam Was cieplutko :)

2 komentarze:

Agata Wójcik pisze...

mniam :D

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

niezle to wyglada ciekawe jak smakuje :)