2013/12/19

AVON, szczotka do włosów Advence Techniques


Witajcie Kochani

Piszę do Was i czeszę włosy moją nową szczotką Advance Techniques z AVON :) Gdy miałam krótkie włosy używałam grzebienia z szeroko rozstawionymi włosami. Teraz, gdy moje włosy są dłuższe postanowiłam zaopatrzyć się w szczotkę. Miałam zakupić sławny grzebień Tangle Tezzer. Jednak cena ok. 50 zł mnie zniechęciła. Dużo osób zachwyca się Tangle Tezerem m.in. ze względu na jego umiejętne radzenie z plączącymi się włosami. Ja na szczęście nie mam tego problemu. Dlatego też postanowiłam zainwestować w tańsze równie skuteczne czesadełko. Fajnie się złożyło, bo akurat w AVON jest promocja i płaską szczotkę można zakupić za jedyne 15 zł. Cena idealna. Polecam.

Dlaczego wybrałam szeroką kwadratową szczotkę, bo:
- bardzo dobrze wygładza długie włosy i nadaje im połysk,
- zapobiega elektryzowaniu włosów.