2013/12/10

Domowy peeling cukrowy - sposób nr 2


Witajcie Kochani

Pozostając w cynamonowym klimacie :) przygotowałam dziś peeling cukrowy z oliwą z oliwek i cynamonem. Wiele firm w swojej ofercie posiada  peelingi cukrowe, jednak ja uwielbiam je przygotowywać samodzielnie. Robienie takich mikstur sprawia mi frajdę i wiem, że moje peelingi będą miały w swoim składzie mniej kosmetycznej chemii. 


Składniki:
  • 10 łyżek cukru (w tej wersji  wykorzystałam cukier trzcinowy, ale równie dobrze możecie zastosować biały cukier)
  • 7 łyżek oliwy z oliwek (oliwa z oliwek doskonale nawilża, odżywia i regeneruje skórę)
  • 2 łyżeczki cynamonu (składnik zapachowy) 

Wszystkie składniki mieszamy i gotowe :) Peeling najlepiej stosować na lekko wilgotna skórę.





Macie swoje ulubione peelingi?




Brak komentarzy: