2013/12/14

Kredka do brwi CATRICE 030


Kochani

Matka natura nie obdarzyła mnie gęstymi brwiami :) Dlatego też, aby uzyskać efekt gęściejszych brwi muszę stosować różnego rodzaju specyfiki. Przez jakiś czas stosowałam specjalne cienie do brwi - KLIKNIJ TUTAJ. Produktów tych, już nie kupię. Przymierzałam się do zakupu kolejnych cieni do brwi z innych firm. Jednak oglądając filmiki na Youtubie odkryłam nowe cudo - kredkę do brwi z CATRICE (cena kredki ok. 11 zł, strugaczka - ok. 9 zł). Jestem nią zachwycona. Czesadełko pozwala uzyskać efekt bardzo naturalnych brwi. Jak na razie to mój ulubiony produkt do brwi. Bez zrobionych brwi nie potrafiłabym wyjść z domu. Oczywiście dalej smaruję brwi rybkami śmierdziuszkami z GAL-a.

W sklepie znajdziecie 3 odcienie:
- 010 Blond But Brow`d,
- 020 Date With Ash-ton,
- 030 Brow-n-eyed Peas.


Więcej opinii -  KLIKNIJ TUTAJ


Brak komentarzy: