2013/12/29

Pędzel do różu nr 1201, EcoTools


Witajcie Kochani

Przez wiele lat na mojej twarzy przebywali niechciani pasażerowie - pryszcze. Od ponad roku w końcu się od nich uwolniłam. Nie będę za bardzo się chwalić, bo zaraz mi coś wyskoczy na brodzie. Poprawa mojej skóry twarzy spowodowała, że zaczęłam bardziej interesować się makijażem. Jak wiecie zakupiłam już dwie szminki, w tym jedną czerwoną :) Kolejnym moim nabytkiem był bronzer. Postanowiłam również zakupić pędzle do makijażu.  Przeczytałam dużo opinii na temat pędzli Hakuro, Inglota, czy Maca ....
W końcu zdecydowałam się na pędzel do różu z EcoTools. Pędzel dostępny jest w Rossmannie i kosztuje ok. 30 zł. Ja zakupiłam go w promocyjnej cenie - za ok. 24 zł.  Już w najbliższym czasie zamierzam udać się do Rossmanna i zakupić kolejny pędzel.

Pędzel wykonany jest z miękkiego włosia syntetycznego i ma fajną, wygodną bambusową rączkę. Wykonany jest bardzo starannie. Jest delikatny dla skóry i bardzo dobrze rozprowadza bronzer.  Nie można sobie nim zrobić krzywdy. Polecam ten EKOLOGICZNY PĘDZEL, bo naprawdę się sprawdza!








2 komentarze:

Avaa Emily pisze...

smart post. I have always loved your writing/articles/posts. automobiles. keep it up
jeux de jewel

Barbasia S. pisze...

thank you very much