2014/01/31

Avon, Luxe, szminka nude slip


Witajcie Kochani

Avon - jedni kochają, inni nienawidzą. Kiedyś omijałam produkty z Avonu szerokim łukiem. Dziś bardzo chętnie je kupuję. Mam kilka swoich ulubieńców np. maseczki planet spa, które w katalogu 3/2014 będzie można kupić za jedyne 6,99 zł. Dlaczego lubię kupować produkty Avon:
  • katalogi są dostępne w wersji elektronicznej, dzięki temu możemy przejrzeć kilka katalogów i np. znaleźć nasz produkt w promocyjnej cenie
  • dobra jakość za niską cenę
  • konsultantka bezpłatnie dostarczy nasze zamówienie do domu - KLIKNIJ TUTAJ

Dziś chciałabym Wam polecić szminkę Luxe w odcieniu - nude slip (katalog 1/2014, cena 19 zł). Szminka zamknięta jest w eleganckim opakowaniu.  Nawilża usta i ma fajną kremową konsystencję. Nie odkłada się w kącikach ust i ślicznie pachnie. Wyczuwam delikatną kwiatową nutę. Moje usta ją polubiły od pierwszego użycia.


Mój aparat niestety przekłamuje kolor, w rzeczywistości szminka jest jaśniejsza.



Ciekawa jestem czy kupujecie produkty z Avon? Jeśli tak, to co polecacie?



1 komentarz:

Maja K pisze...

I haven't purchased anything from Avon in ages. This lipstick looks lovely- I like that it gives a nice, glossy finish :)
If you'd like to follow each other (gfc/bloglovin/g+), just let me know. xx

Maja
http://modern-muffin.blogspot.com/