2014/01/10

Bebeauty, mleczko łagodzące do oczyszczania i demakijażu twarzy i oczu, skóra sucha i wrażliwa


Dziś recenzja mleczka Bebeauty. Jak wiecie jego brat - płyn micelarny KLIKNIJ TUTAJ jest moim ulubionym produktem do demakijażu. Niestety mleczko Bebeauty mnie rozczarowało. Zanim napiszę dlaczego więcej go nie kupie, zacznijmy od początku....

Co przeczytamy na opakowaniu?
"Mleczko łagodzące delikatnie oczyszcza skórę suchą i wrażliwą z makijażu i zanieczyszczeń nie powodując wysuszenia. Dokładnie zmywa makijaż. Zapewnia uczucie natychmiastowego ukojenia, skóra staje się gładka i czysta.
  • ekstrakt z nagietka działa kojąco
  • olej migdałowy natłuszcza, wzmacnia
  • masło Shea działa odżywczo
  • proteiny sojowe neutralizują wolne rodniki
  • gliceryna działa kojąco

Sposób użycia: niewielką ilość mleczka nanieś na dłoń i rozprowadź okrężnymi ruchami na powierzchni twarzy i oczu. Następnie delikatnie zetrzyj zwilżonym płatkiem kosmetycznym lub spłucz wodą."


Moja opinia:
Produkt dobrze zmywa makijaż. Jest bardzo tani ( 200 ml / ok. 5 zł). Ma bardzo dobrą konsystencję i ładnie pachnie. Jednak ma jedną wadę. Jaką?  Mleczko szczypie i podrażnia oczy.





2 komentarze:

Agata Wójcik pisze...

Mi również podrażnia oczy niestety :( Ale do twarzy go używam

Magdalena B pisze...

Z BeBeauty miałam tylko micel i był ok. Mleczko skoro podrażnia oczy raczej nie dla mnie.