2014/01/03

CATRICE, zestaw smokey eyes set 030

Jak pisałam w poprzednim poście, moje przygotowania do zabawy sylwestrowej były krótkie. Po zakupie kolejnej czarnej sukienki udałam się do drogerii Natura, w celu zakupu cieni do powiek. W domu mam tylko 2 brązowe cienie, których nie używam. Mój codzienny i wyjściowy makijaż oka ogranicza się tylko do czarnej lub brązowej kredki oraz tuszu do rzęs. Tak więc zakup cieni był obowiązkowy. Nie mając dużo czasu na wybieranie, zakupiłam ZESTAW SMOKEY EYES SET 030 (cena ok. 17 zł). Jak na osobę początkującą makijaż wyszedł super. Komplementy były .... :) Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia. W sumie to w tym roku nie zrobiliśmy żadnego zdjęcia z sylwestra. Szkoda .....

Oczywiście przed wykonaniem makijażu odpowiednio przygotowałam skórę twarzy. Wykonałam maseczki, położyłam pod oczy płatki kolagenowe oraz zastosowałam mój rewelacyjny przyrząd do twarzy KLIKNIJ TUTAJ.

Powracając do cieni do powiek to jestem z nich zadowolona. Dobrze się rozprowadzają, nie osypują, mają wygodne opakowanie. Jeżeli chodzi o ich trwałość, to nie mogę się wypowiedzieć. Użyłam ich tylko raz bez bazy pod cienie do powiek.







6 komentarzy:

Agata Wójcik pisze...

fajne :)

Martyna Klonder pisze...

wow, czarny jest rzeczywiście czarny. ale widzę ze konsystencja musu więc nie ma się co dziwić :)
świetnie że przetestowałaś ten produkt :) Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

no fajne :) jak sie kiedys zaczne malowac to tez je kupie ;)

Barbasia S. pisze...

ok poklikam

Martyna Klonder pisze...

Hej, w odpowiedzi na Twoj komentarz klikam i obserwuje :)
Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

Anonimowy pisze...

z chęcią je zakupie