2014/02/19

AA 30+, przeciwzmarszczkowo - nawilżający krem na dzień


Jeśli szukacie na moim blogu opinii o kremach przeznaczonych do skóry -30, to Was informuję, że takich produktów u mnie nie znajdziecie. Osoby, które regularnie czytają moje zapiski (raz lepsze, raz gorsze) wiedzą, że dużymi krokami zbliża się moja 30-tka. Dnia 25 kwietnia 2014 r. będę mogła mówić o sobie "kobieta 30-letnia". 
Czy tego dnia będę szukać zmarszczek, dodatkowych fałdek oraz przeszukiwać portale internetowe, dzięki którym dowiem się m.in. .... jakie badania powinnam zrobić....czy dopadnie mnie kryzys wieku średniego.......co mam jeść aby wyglądać młodo......czy mogę planować ciąże, jeśli tak to czy moje komórki jajowe podołają wyzwaniu. Mam nadzieję, że nie będę przeszukiwać Internetu w celu uzyskania odpowiedzi na te lub inne "ważne" pytania kobiet 30-letnich.
Ten dzień mam zamiar spędzić miło i przyjemnie. Zaplanowałam wolny dzień w pracy :)
Ciekawa jestem Waszych opinii zarówno damskich jak i męskich co zmienia się po przekroczeniu wieku 30 lat?

Dobra koniec tych refleksji bo czuję, że ta notka będzie się ciągnęła w nieskończoność :)  

Moim nowym nabytkiem jest krem przeciwzmarszczkowo - nawilżający na dzień dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.


Co przeczytamy na opakowaniu:
"Każdego dnia Twoja cera narażona jest na działanie szkodliwych czynników, które negatywnie wpływają na wygląd skóry i przyśpieszają procesy jej starzenia się. Czerpiąc z bogactwa natury, laboratorium OCEANIC stworzyło przeciwzmarszczkowo-nawilżający krem na dzień, oparty na składnikach pochodzenia naturalnego, pozbawiony syntetycznych dodatków i konserwantów, który otuli Twoją skórę naturalnym pięknem.

Jak działa krem?
  • Organiczny ekstrakt z owoców goji, pochodzący z certyfikowanych upraw ekologicznych, dzięki zawartości aminokwasów i witamin przeciwdziała procesom starzenia się skóry, dostarcza jej energii i zwiększa witalność.
  • Organiczne masło karite, pochodzące z certyfikowanych upraw ekologicznych, zapobiega przesuszeniu skóry i przyśpiesza naturalne procesy regeneracji naskórka.
  • Wyciąg z pestek dyni wspomaga procesy odnowy skóry i łagodzi podrażnienia.
  • Gliceryna, wnikając w głębsze warstwy naskórka, nawilża skórę i pozostawia ją miękką w dotyku.
Efekty: Skóra jest odżywiona, zrewitalizowana i pełna blasku

0% alergenów, konserwantów, syntetycznych barwników, alkoholu, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej, silikonów, syntetycznej kompozycji zapachowej, olejów eterycznych, glikolu propylenowego (PEG)"


Moja opinia:
Krem jest "śliski" przy nakładaniu. Jeśli nałożymy go za dużo, może powodować rolowanie się podkładu. Po nałożeniu kremu czuję efekt ściągnięcia, a nie nawilżenia. To tyle z wad. Zalety: nie zapycha, ma fajne opakowanie i przyjemny zapach. 
Produkt zużyję do końca i już więcej nie kupię.


2 komentarze:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

:) wiek to tylko cyferki ;)

Agata Wójcik pisze...

nie mialam go, ale raczej nie kupie :>