2014/02/10

Carea, płatki kosmetyczne


Nieodzownym elementem mojego codziennego demakijażu są płatki kosmetyczne, które używam również do zmywania lakieru z paznokci oraz maseczki z twarzy. Miesięcznie zużywam dużą ilość płatków kosmetycznych. Dlatego też, zależy mi na tym, aby nie wydawać na nie dużo pieniędzy. Dobre płatki kosmetyczne w bardzo dobrej cenie kupuję w Biedronce. Płatki są miękkie i nie pozostawiają włókien. Jestem z nich zadowolona, bo spełniają swoją rolę. 


MAXI Carea, bawełniane płatki kosmetyczne (60 szt. / ok. 3 zł)
"Wyjątkowo duże płatki o sztruksowej strukturze, która sprawia, że mają większą powierzchnię pracującą niż zwykłe gładkie płatki. Wyjątkowo miękkie i delikatne, podnoszą komfort codziennego oczyszczania skóry twarzy, szyi i dekoltu. Nie rozwarstwiają się, nie pozostawiają włókien. Skład: 100% bawełna." 

ALOE VERA Carea, płatki kosmetyczne nowej generacji 3W* (120 szt. / ok. 3 zł)
"Płatki kosmetyczne Carea z wyciągiem z aloesu. Dzięki wyjątkowym właściwościom aloesu płatki mogą być stosowane nawet do najbardziej wrażliwej skóry. Innowacyjna technologia 3W* sprawia, że produkt jest wyjątkowo delikatny, nie pozostawia włókien, nie rozwarstwia się, co dodatkowo gwarantuje specjalna struktura brzegów. Przeznaczone do codziennej pielęgnacji i kosmetyki. Powierzchnie zewnętrzne płatka wykonane w 100% z bawełny."





3 komentarze:

Agata Wójcik pisze...

Ja tych maxi z chęcią wypróbowałabym :)

Agata Samulak pisze...

dla mnie są o najlepsze płatki kosemtyczne do wszystkiego.

Barbasia S. pisze...

Maxi to nowość w Biedronce.