2014/02/05

Garnier Essentials, tonik i krem na dzień Anti-age 30+


Kilka tygodni temu zakupiłam w drogerii Natura krem Anti-age 30+ oraz tonik firmy Garnier, seria Essentials. Dziś postanowiłam pokrótce zrecenzować Garnierowskie produkty:

Krem
Po kilkunastu podejściach zaprzestałam go używać, ponieważ kompletnie się nie wchłaniał. Dodatkowo rolował się przy nakładaniu podkładu. Niestety krem wylądował w śmietniku zużyty do połowy. Nigdy więcej go nie kupię.



Tonik
O ile kremem nie jestem zachwycona, tak tonik mnie przekonuje. Jest wydajny, odświeża, nie podrażnia, oraz dokładnie oczyszcza skórę. Nie powoduje ściągnięcia skóry. Minusy - brak.

Co przeczytamy na opakowaniu:
"Odświeżający tonik witaminowy - oczyszcza, odświeża i łagodzi.  Jego formuła z oczyszczającym ekstraktem z winogron i prowitaminą B5 usuwa ze skóry zanieczyszczenia (pozostałości po makijażu, toksyny , kurz) dbając o jej komfort. Skóra jest oczyszczona, świeża i wzmocniona."



Pisząc tego posta popijam pyszną  kawę :) Przepis zaczerpnęłam z gazetki Biedronkowej.
Więcej szczegółów w kolejnym poście.




1 komentarz:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

czekam na przepis na kawe :) ;) zrobie sobie taka sama ;)