2014/02/15

KOLACJA WALENTYNKOWA W HOTELU GWARNA W LEGNICY


Bardzo rzadko biorę udział w konkursach, ponieważ nie mam szczęścia. Jednak ostatnio moja zła passa konkursowa chyba została przerwana. Choć razem z mężem nie obchodzimy walentynek, postanowiłam wziąć udział w konkursie walentynkowym organizowanym przez Hotel Gwarna w Legnicy.

Warunkiem udziału w konkursie było polubienie fanpaga Hotelu Gwarna oraz udzielenie odpowiedzi na pytanie "Dlaczego romantyczna kolacja w Hotelu Gwarna to najlepszy pomysł na Walentynki?" Spośród wszystkich udzielonych odpowiedzi, moja odpowiedź została uznana za najciekawszą i w związku z tym wygrałam kolację walentynkową dla dwóch osób o wartości 160 zł. Wyniki konkursu przeczytałam co najmniej trzy razy :) Nie mogłam uwierzyć, że wygrałam.

Mimo, że Hotel Gwarna mijam dość często, nigdy nie miałam okazji do niego wejść. Moja wygrana spowodowała, że mogłam zwiedzić "kawałek" Hotelu.

Jakie są moje wrażenia?! Bardzo pozytywne. 

Hotel był czysty i zadbany. Obsługa hotelu była bardzo miła. 

Jedzenie - istne "niebo w gębie" 

Jedliśmy m.in.:
urzekającego łososia w cytrusach z płatkami róż + słodki sos koperkowy + roszponka
sycące krewetki w sezamie + ryż jaśminowy z warzywami + sos jogurtowo czosnkowy
pobudzające zmysły czekoladowe tiramisu + mleczko z chilli i kardamon

Gratulacje dla wybitnego kucharza !!!

Więcej informacji o Hotelu Gwarna znajdziecie - KLIKNIJ TUTAJ



 Jeszcze raz dziękujemy Hotelowi Gwarna za nagrodę :)



5 komentarzy:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

*** niezle to wyglada .... ja bym sie nie skusila jednak na owoce morza ;) --- schabowego tam nie bylo ;) :) ????

ps. no to teraz czas na kolejny konkurs co ? albo jakas wygrana w lotto ;)

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

ps . a zdjecie deseru gdzie ???? :) ;)

Barbasia S. pisze...

przyjedziesz w odwiedziny to zobaczysz :)

różowa szminka pisze...

A ja zjadłam równie pyszną kolację w domowym zaciszu :)

Anonimowy pisze...

jedzenie wygląda apetycznie, muszę się wybrać do Hotelu Gwarna