2014/02/25

SKŁADANE HULA - HOOP Z WYPUSTKAMI MASUJĄCYMI



Udało się! Kupiłam dzisiaj w Biedronce hula - hoop w bardzo dobrej cenie 34,99 zł. Tak więc zaczynam wyzwanie z hula - hoop. Ciekawe czy ubędzie mi kilka centymetrów tu i ówdzie. Wiecie, że ćwicząc godzinę z hula - hoop spalimy ok. 420 kcal.

Systematyczne ćwiczenia wzmacniają kręgosłup, mięśnie brzucha i modelują pośladki. Mam nadzieję, że wytrwam i podzielę się z Wami moimi efektami. Startuję od jutra. Trzymajcie kciuki.

Hula - hoop składa się z 6 elementów pokrytych pianką. Średnica 100 cm. W opakowaniu znajdziecie instrukcję obsługi, która informuje m.in. o sposobie użytkowania. 


Użytkowanie:
Dla większego komfortu podczas użytkowania hula - hoop, załóż dopasowane ubranie. Luźny strój może być przeszkodą w prawidłowym wykonywaniu ćwiczeń.
Aby rozpocząć ćwiczenia należy położyć hula - hoop na podłodze i ustawić się w środku okręgu. Następnie podnieść hula - hoop na wysokość talii.
Dla utrzymania równowagi stań w lekkim rozkroku.
Chwyć hula - hoop z dwóch stron i ustaw przy  lewej lub prawej stronie ciała.
Wprowadź hula - hoop w ruch. Jeżeli jesteś praworęczna/y kręć hula - hoop w uchu przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Jeżeli jesteś leworęczna/y - zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara.
Kolistymi ruchami bioder utrzymaj hula - hoop w ruchu.
Wskazówki:
Jeżeli masz trudności z utrzymaniem hula - hoop w ruchu, spróbuj ustawić nogi szerzej i lekko ugiąć w kolanach. Następnie przenieś ciężar ciała na jedną stopę i wykonuj delikatne koliste ruchy nogą. Ułatwi to wprowadzenie prawidłowego ruchu bioder, a także utrzymanie hula - hoop w prawidłowej pozycji."



źródło:YouTube

źródło:YouTube





7 komentarzy:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

ha ha niezly jest .... :)

Agata Samulak pisze...

ja dostałam wlasnie hula hop od przyjaciółki ale nie umiem kręcić :(

Barbasia S. pisze...

może obejrzyj filmiki na youtubie z instrukcją kręcenia

Anonimowy pisze...

Czy jest moze na opakowaniu napisane kto jest producentem?

Barbasia S. pisze...

Nie wiem czy mam jeszcze opakowanie, muszę poszukać.

Anonimowy pisze...

I jak? :)

Barbasia S. pisze...

Niestety nie znalazłam. Może na wiosnę w Biedronce znowu będzie dostępne hula hoop. Proszę śledzić gazetki. Pozdrawiam.