2014/03/05

Avon, Planet Spa, Rewitalizująca maseczka do twarzy z czarnym kawiorem

Maseczki Planet Spa to jedne z moich ulubionych. Dlatego też, gdy w katalogu widzę nową maseczkę z tej serii, to muszę ją koniecznie wypróbować. Oczywiście nie kupuję maseczek w regularnej cenie tj. ok 23 zł / 75 ml. Według mnie to zdecydowanie za wysoka cena. Maseczki kupuję tylko wtedy, gdy są w promocji. Ostatnio udało mi się je kupić w bardzo dobrej cenie - ok. 7 zł. Przy tak niskiej cenie można uzupełniać zapasy :)

Aktualnie testuję maseczkę z ekstraktem z czarnego kawioru.



Sposób użycia: nałożyć cienką warstwę maseczki na oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu i linię włosów. Pozostawić do całkowitego wyschnięcia (ok. 20 minut) i ściągnąć.

Moja opinia:
- eleganckie opakowanie
- produkt zawiera mnóstwo drobinek rozświetlających
- maseczkę dobrze się rozprowadza i łatwo się zdejmuje
- nie podrażnia
- wygładza
- ładnie pachnie
Jest to kolejna maseczka z której działania jestem zadowolona.

Maseczki w kolorach tęczy -  AVON - KLIKNIJ TUTAJ






1 komentarz:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

musze ja sobie kupic ;) :)