2014/03/25

Koktajl brokułowo - szpinakowy


Nie wiem czy to wpływ wiosny, ale ostatnio mam ochotę na różnego rodzaju świeże soki i koktajle domowej roboty. Dziś rano wyjęłam z zamrażalnika brokuła, którego pomroziłam latem i po powrocie z pracy, przygotowałam pyszny i sycący zielony koktajl. Oprócz brokuła dodałam świeży szpinak w liściach, jogurt oraz świeże ząbki czosnku.

Koktajl w wykonaniu jest bardzo prosty. Umyty szpinak, obrane ząbki czosnku, podgotowany ostudzony brokuł oraz jogurt wrzucamy do blendera i miksujemy do połączenia składników. Całość doprawiamy do smaku pieprzem i solą. 

Ilość składników dobieramy wedle uznania. Jeśli koktajl wyjdzie za gęsty dodajcie wody mineralnej. Jogurt możecie zastąpić kefirem lub maślanką.




1 komentarz:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

nie skusilabym sie raczej na taki koktajl ;)