2014/04/16

L`Biotica, Regenerujący krem do rzęs


Witajcie Kochani

Wybaczcie, że tak długo nie pisałam. Kwiecień, to dla mnie wyjątkowo leniwy miesiąc .... Połowa miesiąca minęła, a ja piszę dopiero trzeciego posta :) 

Dziś przychodzę do Was z krótką recenzją kremu regenerującego rzęsy. Produkt stosuję regularnie. Jakie są moje wrażenia po trzymiesięcznej kuracji - bardzo pozytywne. Produkt ma postać kremu - żelu, dzięki temu zawarty w nim olejek rycynowy nie wnika do oka i go nie podrażnia. Krem jest bardzo wydajny i  tani (10 ml / ok. 11 zł).
Nie napiszę Wam, że moje rzęsy są cudowne, a serum całkowicie odmieniło moje spojrzenie nadając mu efekt sztucznych rzęs. Dzięki  regularnemu stosowaniu kremu moje rzęsy mniej wypadają i zaczęły rosnąć. Widzę to zwłaszcza na dolnych rzęsach. Od niedawna stosuję ten produkt również na brwi. Ciekawa jestem efektów??

Co przeczytamy na opakowaniu:
"L`Biotica, Regenerujący krem do rzęs:
  • wydłuża, pogrubia rzęsy i zapobiega ich wypadaniu
  • nawilża i wzmacnia, stymulując naturalny wzrost rzęs
  • przebadany dermatologicznie
Sposób użycia:
stosować raz dziennie (na noc) przez minimum 30 dni. Przed użyciem należy rzęsy dokładnie oczyścić z makijażu. Krem należy nakładać od podstawy rzęs. Ułatwia to wchłanianie substancji aktywnych do korzeni rzęs, zapewniając skuteczność działania preparatu."








5 komentarzy:

Agata Wójcik pisze...

u mnie się nie sprawdzil :(

Wiki pisze...

U mnie za to regularne stosowanie sprawiło,że rzęsy mam dłuższe, gęstsze i ciemniejsze. Fakt, że stosuję ten kem ponad 3 miesiące. Po prostu potrzeba trochę czasu :)

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

musze sobie taki kupic ,,,, ciekawe czy na brwi by zadzialal ;)

Kasienkazokienka pisze...

To serum jest do rzęs i brwi, więc zadziała :)

Anonimowy pisze...

super produkt