2014/05/18

Receptury Babuszki Agafii, zatrzymanie młodości, serum do twarzy do 35 lat


Witajcie Kochani

Kosmetyki rosyjskie ostatnimi czasy stały się bardzo popularne, m.in. ze względu na swój naturalny skład i świetne działanie. Dzięki mojej kuzynce Joannie, która podarowała mi w prezencie serum, mogłam przekonać się czy ten wielki szum wokół rosyjskich kosmetyków jest uzasadniony. 

Co przeczytamy na opakowaniu:
"Unikalna receptura serum do twarzy do 35 lat oparta jest w 98% na komponentach pochodzenia roślinnego, organicznych ekstraktach i olejach z zimnego tłoczenia, pozyskanych z ekologicznie czystych rejonów Syberii. Emulsja zawiera certyfikowane organiczne składniki:
Biała dzika róża - wzmacnia procesy regeneracji komórek skóry, nasyca witaminą C, daje wyraźnie odmładzający efekt.
Arktyczny piołun, moroznik bałkajski i szczodrak krokoszowaty - zawierają naturalne antyoksydanty przeciwstawiające się przedwczesnemu starzeniu skóry.
Olejek różowego hibiskusa - ma działanie przeciwzapalne, a olejek z nasion maliny mrożonki nadaje skórze matowość i elastyczność.
Olejek  centurii, kosaćca i rokitnika ałtajskiego nasyca skórę witaminami A i E, intensywnie nawilża, działa tonizująco i maskująco.



Nie zawiera: parabenów, barwników, silikonów, alkoholu etylowego.

Sposób użycia: niewielką ilość serum nanieść na oczyszczoną skórę twarzy. Dla maksymalnego efektu stosować 1 -2 razy dziennie przed nałożeniem kremu . Serum może być stosowane samodzielnie, ale również jako środek dla intensyfikacji działania kremu .W związku z dużą zawartością naturalnych aktywnych składników może powstawać osad. Przed użyciem wstrząsnąć."

Moja opinia: 
- bardzo tani produkt (30 ml / ok. 20 zł)
-serum bardzo dobrze się wchłania, nawilża,odświeża i wygładza
- wyrównuje koloryt skóry, twarz jest wypoczęta
-  idealnie sprawdza się pod podkładem, stosuję go samodzielnie bez kremu (2 razy dziennie),
-  przyjemnie pachnie,
- ogromna pipetka jest niepraktyczna, sporo preparatu wylewa się na zewnątrz, 
- serum bardzo polubiło się z moją twarzą :)




3 komentarze:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

:) ciekawe czy dzialaja

Anonimowy pisze...

Wlasnie nie napisalas czy dziala bo co mnie obchodzi opakowanie

Barbasia S. pisze...

napisałam, że nawilża, wygładza i odświeża, wyrównuje koloryt skóry więc działa