2014/06/21

Luksja Care Pro Nourish, kremowe mleczko pod prysznic z olejem z pestek dyni


Witajcie Kochani

Dziś kilka słów o kremowym mleczku pod prysznic Luksja Care Pro Nourish. Produkt kupiłam kilka tygodni temu w Rossmannie  za ok. 6 zł / 500 ml.  
W sprzedaży dostępne były cztery warianty zapachowe:
- Soften -mleczko owsiane nadaje skórze miękkość, gładkość i elastyczność,
- Nourish - olej z pestek z dyni posiada właściwości nawilżające, natłuszczające i wygładzające,
- Enrich - olej sezamowy nadaje skórze gładkość i elastyczność oraz tworzy na jej powierzchni naturalny film ochronny,
- Restore - masło shea odżywia, regeneruje i chroni skórę,
Każde mleczko po powąchaniu wkładałam do koszyka :) Na szczęście zdrowy rozsądek do mnie przemówił i ze sklepu wyszłam, tylko z jednym produktem.


Opinia producenta:
"Luksja Care Pro to propozycja dla współczesnych kobiet, które chcą zadbać o odpowiednie nawilżenie o wygładzenie skóry, ale nie zawsze mają na to czas. Nowa Luksja Care Pro łączy kremowe mleczko pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała.  Jest to kosmetyk nowoczesny i wielofunkcyjny, który już podczas mycia zadba o odpowiednią pielęgnację skóry. Olej z pestek dyni posiada unikalny i niezwykle wartościowy skład - dostarcza niezbędnych kwasów tłuszczowych , minerałów i witamin. Olej z pestek dyni wykazuje właściwości nawilżające, natłuszczające i wygładzające."


Moja opinia:
Produkt trafił do moich ulubieńców, ponieważ:
  • nie uczula i nie podrażnia,
  • pachnie cudownie i świeżo,
  • jest wydajny, wystarcza niewielka ilość produktu, aby umyć całe ciało,
  • kremowa konsystencja sprawia, że produkt nie przelewa się przez palce,
  • nie wysusza skóry,
  • bardzo dobrze nawilża,
  • dobrze się pieni,
  • jest tani,
  • ma duże, estetyczne i poręczne opakowanie.




2 komentarze:

Agata Samulak pisze...

miałam to mleczko i bardzo mi pasowało, skóra była taka aksamitna.

Anonimowy pisze...

ja testowałam z olejem sezamowym, rewelacja