2014/08/23

DIPLONA PROFESSIONAL ODŻYWKA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH



Biedronkowe kosmetyki coraz częściej goszczą w mojej łazience. Niektóre produkty w Biedronce są na prawdę bardzo dobre. Przez ostatnie tygodnie testowałam odżywkę Diplona Professional do włosów farbowanych i rozjaśnianych, która moim włosom przypadła do gustu. Zapraszam na recenzję.


Skład: Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Palmitate, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Panthenol, Parfum, Isopropyl Alcohol, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Simmondsia Chinensis Sees Oil, Niacinamide, Pottasium Sorbate, , Benzophenone-4, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Ficus Carica Fruit Extract.


Opinia producenta:
Odżywka Diplona Professional do włosów farbowanych i rozjaśnianych z kompleksem witamin i filtrem UV chroni włosy przed utratą koloru. Odżywka sprawia, że włosy łatwiej się rozczesują oraz stają się jedwabiście lśniące. Dla uzyskania optymalnego efektu użyj także szamponu do włosów farbowanych Diplona. Linia produktów Diplona Professional rekomendowana jest przez niemieckiego Mistrza Fryzjerstwa Dietera Brunneta.


Sposób użycia: 
Nałóż na umyte włosy i po paru minutach spłucz wodą. Produkt łatwy w aplikacji, wystarczy jedna pompka na włosy średniej długości.


Moja opinia:
Nie sądziłam, że produkt tak tani (600 ml / ok. 5 zł) może być tak dobrej jakości. Produkt stosowałam codziennie i nie zauważyłam żadnych minusów. Odżywka jest bardzo wydajna i dzięki pompce wygodnie się ją aplikuje. Włosy są po niej błyszczące, sypkie, łatwiej się rozczesują i układają. No i co ważne nie obciąża moich cienkich włosów. Odżywka spełnia obietnice producenta. Ciekawe dlaczego tak dobry produkt kosztuje tak niewiele?






3 komentarze:

Wika pisze...

Zostałaś nominowana :)
Więcej info na moim blogu.
blog-blogerek.blogspot.com

Barbasia S. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ewelina Tkaczyszyn pisze...

:) trzeba bedzie wyprobowac ;)