2014/10/06

ZIAJA OCZYSZCZANIE - LIŚCIE MANUKA




Dziś parę słów na temat nowej serii kosmetyków Ziaja Liście Manuka. Seria składa się z siedmiu produktów i przeznaczona jest dla osób posiadających cerę normalną, mieszaną lub tłustą z rozszerzonymi porami. Wszystkie produkty dostępne są w aptekach i sklepach firmowych Ziaja. Z całej serii wybrałam trzy produkty, które testuję od kilku tygodni. Jeśli zastanawiacie się czy warto kupić ziajkowe kosmetyki albo po prostu jesteście ciekawe mojej opinii, zapraszam do przeczytania recenzji.

  • Krem nawilżający balans korygująco-ściągający
Nietłusty, bardzo lekki krem z filtrami przeciwsłonecznymi. Szybko się wchłania, jest idealny pod makijaż. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Reguluje pracę gruczołów łojowych, zmniejsza tłustość skóry oraz zapewnia efekt matujący. Redukuje zaskórniki i przeciwdziała ich tworzeniu. Skutecznie nawilża oraz łagodzi podrażnienia. Pozostawia skórę zadbaną, gładką o jednolitym kolorycie. Zawiera substancje czynne głęboko oczyszczające: ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym, ściągająco-łagodzący glukonian cynku i  normalizujący kwas oleanolowy.

Skład: Aqua (Water), C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Isononyl Isononanoate, Cetyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Potassium Cetyl Phosphate, Panthenol, Dimethicone, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol (Nano), Octocrylene, Butylene Glycol, Enantia Chlorantha (Bark) Extract, Oleanolic Acid, Laminaria Ochroleuca Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Zinc Gluconate, Sodium Hyaluronate, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Sodium Polyacrylate, Ci 77891 (Titanium Dioxide), Mica, Tin Oxide, Xanthan Gum, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citral, Eugenol, Sodium Hydroxide

Moja opinia:
Mówiąc w skrócie - zapewnienia producenta się nie sprawdziły. Krem spowodował wysyp nieprzyjaciół na mojej twarzy. Nie zauważyłam nawilżenia, zmatowienia i ujednolicenia koloru skóry. Mój krem ląduje w koszu, a Wam nie polecam.


  • Tonik zwężający pory
Tonizująco - uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. Substancje czynne głęboko oczyszczające: ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym, ściągająco - łagodzący glukonian cynku, złuszczający kwas migdałowy, nawilżający kwas laktobionowy oraz  łagodząca prowitamina B5.
Czysta i świeża skóra:
- łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu
- działa ściągająco na rozszerzone pory skóry
- zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym
- wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych

Skład: Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.


Moja opinia:
Może nie jest to produkt, który by mnie zachwycił, ale zaliczam go do kategorii dobrych. Tonik ładnie pachnie i jest bardzo wydajny. Tak jak obiecuje producent łagodnie oczyszcza skórę. Nie podrażnia i nie uczula. Odrobinkę zwęża pory. Warto go przetestować.


  • Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórniakom
Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. Substancje czynne głęboko oczyszczające: ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym, ściągająco-normalizująca zielona glinka oraz aktywna baza myjąca.
Czysta i świeża skóra:
- odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum
- ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające
- zapobiega powstawaniu zaskórników
- przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych
 


Skład: Aqua (Water), Hydrated Silica, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laurenth Sulfate, Titanium Dioxide, Cellulose Gum, Panthenol, Illite, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

 Moja opinia:
Ta pasta to zdecydowanie najlepszy produkt, ponieważ naprawdę działa. Odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum i co najważniejsze  - nie podrażnia. Pasta ma idealną konsystencję - nie spływa z twarzy, a delikatne drobinki świetnie masują twarz. Po zastosowaniu pasty skóra jest gładka, odświeżona, idealnie oczyszczona i przygotowana do kolejnych zabiegów pielęgnacyjnych. Na pewno kupię ten produkt nie raz i Wam też polecam. 



 

1 komentarz:

desamparada pisze...

Ja miałam tą pastę i żel do mycia też z tej serii liście manuka. Napiszę jedno tonik był w porządku za to pasta i żel do mycia nigdy więcej już po pierwszym użyciu miałam przesuszoną skórę. Do tego pojawiły się u mnie suche skórki. Zaczęłam szukać i doczytałam, że to ma niekorzystne ph dla naszej skóry.Zaletą jest niska chyba jedynie.
Mam skórę mieszaną.