2014/11/23

AVON, SZMINKI DO UST ULTRA COLOR BOLD


Przeglądając katalog Avon (nr 16) nabrałam ochoty na nową szminkę. Kolory na zdjęciach często różnią się od rzeczywistych. Dlatego poprosiłam moją koleżankę o próbki wszystkich 15 szminek. Przetestowałam wszystkie i zrobiłam zdjęcia. Może, któryś kolor wpadnie Wam w oko :) Wszystkie egzemplarze mają niesamowitą pigmentację i krycie.

Wybaczcie, za nieprecyzyjne nałożenie szminki, ale moje usta przeżyły szok, od ciągłego malowania i ścierania. Teraz odpoczywają z balsamem nawilżającym.


 Opis producenta:
Szminka Avon Ultra Colour Bold zawiera 50% więcej pigmentów w porównaniu z klasyczną szminką Avon dla uzyskania nasyconego koloru już po jednej aplikacji. Szminka jest bogata w odżywcze olejki, witaminę E i SPF 15 idealnie zadba o usta latem. Zapewnia pełne pokrycie ust i delikatny połysk. Cena regularna 26 zł / 3,6 g.









2 komentarze:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

max mocha ..... najpiekniejszy :) :)

Barbasia S. pisze...

okropny kolor :)