2014/11/15

PĘDZEL DO PODKŁADU HAKURO H50S

cena ok. 26 zł

Zawsze uważałam, że moje palce są idealnym narzędziem do nakładania podkładu. Lubiłam tą metodę, ponieważ była szybka, prosta i wygodna. Dzisiaj  po raz pierwszy nałożyłam podkład za pomocą pędzla Hakuro H50S. Przeglądając się w lustrze, zaczęłam sama zadawać sobie pytanie - dlaczego wcześniej nie kupiłam pędzla?!

Opis producenta:
Pędzel Hakuro H50S doskonale sprawdza się przy aplikowaniu na twarz produktów o konsystencji płynnej lub kremowej. Kosmetyki takie jak podkłady, korektory czy róże delikatnie i precyzyjnie otulą naszą cerę. Pędzel nie pozostawia nieestetycznych smug, a dzięki równomiernemu rozprowadzaniu produktów, twarz zyska bardzo naturalnego i zdrowego wyglądu. Dla uzyskania jeszcze lepszych efektów, przy jednoczesnym zaoszczędzeniu używanych kosmetyków, pędzel należy przed użyciem delikatnie spryskać wodą.
Syntetyczne, trójkolorowe włosie osadzone zostało w okrągłej, srebrnej skuwce. Jest ono bardzo gęste a zarazem miękkie w dotyku. Pędzel zakończonym drewnianym trzonkiem, malowanym na czarno. To świetne narzędzie doskonale sprawdzi się nawet najmniej doświadczonych rękach.

Wymiary pędzla: całkowita długość pędzla: 17 cm, długość włosia: 2,2 cm, szerokość włosia ok. 2,8 cm.
 

Pędzel jest wprost rewelacyjny! Cudownie rozprowadza podkład nie robiąc smug. Podkład stapia się z cerą nie tworząc efektu maski. Można nim precyzyjnie budować krycie. Włosie jest miękkie, zbite. Zdecydowanie podbił moje serce.




4 komentarze:

Milena M pisze...

Mam go i bardzo lubię :)

Agata Samulak pisze...

a mnie jakoś te Hakuro szczególnie nie kuszą ;) mam pędzle bambusowe i jestem zadowolona z ich jakosci

Barbasia S. pisze...

Długo zastanawiałam się nad zakupem Hakuro, ponieważ mam jeden pędzel z EcoTools i jestem zadowolona. Myślę,że oba pędzle są bardzo dobre.

Anonimowy pisze...

też go lubię